Test is van vanmorgen. Niet meer getest. Teleurstelling. Misschien dat ik over een dag of 2 weer een test waag, maar voor nu is het voor mij negatief. Kop op en verder gaan.
Na de afleestijd de test meteen weggegooid. Dus weet niet als er na de afleestijd wel wat te zien zou zijn. Heel frusterend dit.
Balen, maar wellicht was het een reactie op lh. Je weet immers ook niet of er uberhaupt al een eisprong is geweest toch?
Vervelend die onzekerheid en valse hoop... Is tempen voor jou nog een optie? Zodat je meer weet waar je aan toe bent qua cyclus?
We denken hetzelfde. Gister dach ik daaraan, dus vanmorgen ermee begonnen. Om 7u getempt rectaal, dus nu staat mijn wekker al voor iedere dag om 7u. Vandaag was mijn temp 36,89. Hopelijk krijg ik meer inzicht.
Ik zou even met een ander merk testen, of even naar de dokter gaan en vragen om een bloedtest. Vooral omdat je al zolang geen menstruatie hebt gehad kan dat sowieso geen kwaad lijkt mij. Succes, ik snap dat het heel onzeker is allemaal.
Hier sluit ik me bij aan. Zeker idd omdat je al 4 maanden niet ongesteld bent geweest en dit zomaar uit het niets gebeurde.
Stond deze er binnen 5 minuten? Ik vind hem duidelijker dan de andere testen, maar gek dat er een echt negatieve tussen zat. Anders even een test halen bij Kruidvat (2v5)? Mijn duimen draaien voor je!