Hoi allemaal, Ben ik weer.. Ik heb gisteren avond nog een sensitest extra vroeg gedaan omdat ik extreem misseli. Hierop dacht ik geen streepje te zien binnen 5 minuten. Hierna de test weg gelegd en gaan slapen. Vanmorgen had ik ineens een heel licht streepje op de sensitest. Het lijkt mij een indroger maar op alle testen daarvan heb ik nog nooit een indroger gehad. Je kan het resultaat nog tot 30 minuten nadien aflezen zegt de bijsluiter, helaas heb ik dat dus niet gedaan dus ik heb geen idee sinds wanneer het streepje er staat. Nu heb ik vanmorgen weer kruidvat 2v5 gedaan en deze is omo wit. Helaas heb ik geen sensitesten meer liggen dus blijft het afwachten tot mijn NOD vrijdag of zaterdag. Hebben hier meer dames een licht streepje op de sensitest gehad terwijl kruidvat 2v5 negatief bleef?
Ik heb dat wel eens gehad, zowel indrogers als 1 keer een licht roze streepje dat gelijk verscheen, maar met dezelfde urine een negatieve kruidvat 2v5 test. Voor mij geen sensitest (zwangerschaps)testen meer i.i.g. Maar hopelijk heb jij binnen een paar dagen alsnog een mooie streep...
Als je klachten komen door een zwangerschap zou de test positief uit moeten slaan. Testen aflezen na de afleestijd kan leiden tot valse resultaten. Je schrijft dat je nog nooit een indroger hebt gehad, maar de KV5 uit je andere topic was achteraf gezien ook een indroger? (Omdat je Kruidvat test van vanmorgen wit was?) Hier blijft een sensitest wit als ik niet zwanger ben of ik nou kijk na 5 of 10 minuten of een paar uur. Welke sensitest was het? 10mIU of 25MIU? Hoe zeker ben je van je eisprong?
Bedankt voor je reactie. Ik bedoel dat ik van dit merk nog nooit een indroger heb gehad. Van kruidvat weet ik dat het wel vaker voorkomt en dat is achteraf gezien inderdaad een indroger geweest helaas. Ik heb een duidelijk positieve ovulatie gehad op 8 februari. De dag daarna was de ovulatietest nog “positiever” zeg maar en de dag daarna weer lichter. Ik weet dat je na èèn positieve test kan stoppen met testen maar ik wou weten hoe lang de piek duurde. Dit is een sensitest 10mIU
Oei dat is wel erg vervelend. Blij gemaakt om niets dus. Ik weet dat het afwachten blijft maar wachten duurt zo lang.
Ik heb dit ook gehad, sensitest licht positief en kruidvat nog niet. Sensitest liep op en paar dagen later ook kruidvat positief. En nu al 15 weken zwanger! Ik hoop dat je snel een duidelijk positieve test in handen hebt.
Ik heb op deze vroege testen nog nooit een indroger gezien. Hopelijk test je later alsnog met een knaller!