Tuurstreepje?! Mijn man gelooft het niet, wat vinden jullie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Druifje89, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Hoe gaat het nu met het bruinverlies?
     
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik heb ook 1 keer bruinverlies gehad op NOD. Bloedverlies hoort er soms bij en met deze termijn oud bloed (bruin) is echt zo gek niet.

    Hoe gaat het nu?
     
  3. Druifje89

    Druifje89 Lid

    14 okt 2018
    26
    29
    13
    Vrouw
    Voorlopig lijkt het gestopt. Hopelijk blijft het bij die ene keer. Ben nu 4 weken en 1 dag. Ik heb met mijn overige kruidvat testjes mijn streep nog wat gemonitord. Er een mooie oploop tov eergisteren ochtend, alleen tussen gisteren ochtend en deze ochtend zie ik niet zoveel verschil. Maar goed, het is maar 24h verschil en het is met Kruidvat testen. En het neemt ook niet af. Dus ik denk dat dit oké is.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    paula1984 vindt dit leuk.
  4. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
  5. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik vind dat tussen 13 en 15 een mooie oploop zit hoor!
     
  6. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Oploop bij kruidvat is ruk... wel als je er dagen tussen laat. Maar niet met iedere dag of zelfs 2 dagen.

    Ziet er goed uit hoor!
     
  7. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    #67 Hopelove, 18 nov 2018
    Laatst bewerkt: 18 nov 2018
    Sorry TS weet niet hoe ik mijn reactie verwijder dan maar zo! Xx
     
  8. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    #68 Hopelove, 18 nov 2018
    Laatst bewerkt: 18 nov 2018
    Delete
     
  9. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Eigenlijk moet je even een eigen topic openen. Nu kaap je die van iemand anders.

    Ik zie overigens wel wat.
     
  10. Hopelove

    Hopelove Lid

    28 okt 2018
    51
    12
    8
    Vrouw
    Oh sorry dat was echt niet mijn bedoeling!!!! Ik dacht echt dat dit een topic was waarin iedereen zijn tuurstreep plaatst.

    TS: mijn oprechte excuses, ik zal mijn reactie verwijderen.

    En dankjewel voor je reactie/bevestiging
     
    mxm vindt dit leuk.
  11. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Druifje89 wat lopen ze mooi op :thumup: we zijn even ver:)
     
  12. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hopelove vindt dit leuk.
  13. Druifje89

    Druifje89 Lid

    14 okt 2018
    26
    29
    13
    Vrouw
    Ik heb vreselijk nieuws. Vandaag de eerste echo gekregen op 7 weken en 2 dagen, en er was enkel een leeg vruchtzakje te zien. Mijn HCG staat 46.000, wat wel nog hoog is. De progesteron zit echter nog maar op 17, terwijl die op week 4 op 44 zat al was dat wel heel hoog voor week 4. Ik weet niet wat een normale progesteronwaarde op 7 weken zou moeten zijn, maar ik veronderstel dat ik er wel van mag uit gaan dat het niet goed zit. Ik heb pillen gekregen om een miskraam op te starten, of het moet met een curetage gebeuren. Ik zit met allerlei scenario's in mijn hoofd... Is het echt wel een leeg vruchtzakje? Komt er misschien de komende week nog iets tevoorschijn? Kan dat? En kan dat dan nog goedkomen of gaat het dan alsnog mis? Is er misschien een tweeling waar werd overgekeken bij deze echo, omdat de gynaecoloog zo heeft gefocused op het lege vruchtzakje, en zit er elders in mijn baarmoeder toch nog een embryo, vandaar de hoge HCG nu en de hoge progesteron in het begin van mijn zwangerschap.. Zou ik nog hoop koesteren of gewoon maar doorgaan met de pillen zodat dit zo snel mogelijk achter de rug is. De grond zakt echt vanonder onze schoenen en onze wereld is momenteel een beetje ingestort. Dit is zo onwerkelijk. Mijn man ziet er emotioneel ook echt van af.
     
  14. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.981
    1.638
    113
    Onee wat erg! Op dat nieuws zat je niet te hopen. Ik merk dat je wat twijfels hebt. Ik zou vragen om een extra echo. Second opinion. Wellicht even vragen en als ze niet mee willen werken een echobureau betalen. Ik ben bang dat het gewoon mis is hoor, maar het is goed om alle twijfel weg te werken voordat je de pillen neemt. Anders blijf je altijd terugdenken.
    Sterkte meid!
     
  15. Lolaa29

    Lolaa29 Lid

    20 nov 2017
    25
    38
    13
    Vrouw
    Ik vind het super erg voor je. Veel sterkte. Je kan ook aan je gyneacoloog melden dat je eerst wil afwachten of je lichaam het zelf niet gaat afstoten. Ik kreeg wel die keus (was 10 weken zwanger). En de dag voordat ze een curretage wilden gaan doen, heeft mijn lichaam het inderdaad zelf afgestoten.

    Als je twijfelt zou ik de pillen nog even niet innemen. Tot het goed voelt voor jou. Nogmaals veel sterkte.
     
  16. Druifje89

    Druifje89 Lid

    14 okt 2018
    26
    29
    13
    Vrouw
    Rationeel gezien zou ik best de pillen nemen zodat deze nachtmerrie zo snel mogelijk achter de rug is. Het kan nog tot 12 weken duren eer mijn lichaam het zelf zou afstoten, omdat mijn hormonale waarden op dit moment nog hoog zijn. En hij denkt dat dit lege vruchtzakje er al 2 weken is, en nog zijn mijn waarden hoog.. Nog weken wachten op een miskraam wil ik ook niet. En mijn tweeling-theorie (ach zo onnozele hoop) kan toch niet... dat hadden ze op de echo toch zeker moeten zien. Maar je eigen vruchtje je lichaam uitjagen, zelfs al is het een leeg vruchtzakje, voelt ZO onnatuurlijk. Ik denk dat ik nooit ga klaar zijn om die pillen te pakken. Een vriendin van mij had ook een leeg vruchtzakje op 7 weken, bij haar is het spontaan afgekomen op 8 weken, maar zij had ook al een bloeding op 6-7 weken, vandaar haar vroege echo. Ik heb nul bloed, nul krampen, en ik heb nog steeds alle symptomen, dat maakt het nog onwezelijker.
     
  17. K00

    K00 Niet meer actief

    Sterkte...
     
  18. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Och lieve meid, wat een klote nieuws!
    Je zou, wat hierboven al gezegd is, een second opinion kunnen aanvragen. Dat is niet raar. Het tweeling verhaal, is niet raar. Is ook geen onnozele hoop, maar goede hoop. Dat gevoel van je eigen vruchtje uit je lichaam jagen, is ook niet raar. Misschien een paar dagen even niets. Even "rust". Ik weet dat dat bij mij toen wel hielp.

    Sterkte en een hele dikke knuffel.
     
  19. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Veel sterkte!
     
  20. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal, heel veel sterkte! En inderdaad als jou gevoel zegt dat je een second opinion aan moet vragen, zou ik dat zeker doen voor je eigen rust. Nogmaals heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina