Vals positief/ indroog. Of hele vroege positieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sjaanz92, 13 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal, even een korte uitleg. Ik zit niet aan de anticonceptie.. wel gebruiken wij condooms. Laat deze nou gescheurd zijn precies rond mn eisprong (niet te geloven, en het was nog wel durex :/ )
    Dus de kans is aanwezig dat het raak is, gezien ik van mezelf weet dat ik best vruchtbaar ben (heb al 2 kindjes)
    Nu zit ik 4 dagen voor mn nod, en eergisteren had ik zoveeeel buik kramp onderrug pijn steken van onder dacht dat ik gek werd want meestal heb ik dat echt pas een dag voor mn menstruatie en nu dacht ik word gewoon nu al ongesteld, sochtends toch een testje ertegen aan gegooid en omdat ik druk met de kinderen was later pas goed gekeken (ja ik weet het buiten de afleestijd maar toch schrok ik)
    Ik wil morgen pas opnieuw testen omdat het nog echt vroeg is.. maar ik ben wel een beetje gestresst omdat het echt niet gepland is en was ook niet helemaal de bedoeling maar Hey, het is de natuur die bepaald , wat kan ik nu het beste doen?

Bijgevoegde bestanden:

2. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Deze was nog later trouwens. Het baart me gewoon zorgen dat het echt roze is voor een indrooglijn, weet niet of andere dames daar evarinf mee hebben (action)

Bijgevoegde bestanden:

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.472
    113
    Vrouw
    Ik zou morgen idd opnieuw testen en dan binnen afleestijd kijken.

4. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Je maakt me zenuwachtig :) ik test morgenochtend idd nog een keer heb wel alleen een normale action liggen.. geen early en ben dan 3 dagen voor nod is dat niet nog te vroeg?, zag net je topic! Gefeliciteerd x

Narcisje vindt dit leuk.
  5. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Morgen indd opnieuw testen. Met de testen van Kruidvat, teste ik vaak een stuk duidelijker. Misschien kan je die nog halen of anders toch nog naar de action om dezelfde te halen om te vergelijken?
    Nu kan je niet zoveel zeggen omdat het buiten afleestijd was!

6. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Welke van Kruidvat bedoel je dan? Ik heb namelijk met 2 voor €5 echt vaak vals positief getest heb ik het wel over jaren geleden voor ik m’n kids kreeg. Er was een heel licht lijntje iets buiten afleestijd en daarna heb ik de kids naar school gebracht etc had het weggelegd en nu elke keer als ik kijk denk ik tsja, het lijntje is wel echt duidelijk en roze. Misschien had ik het beter meteen weg moeten gooien ik had overigens gisteren echt het gevoel dat ik zwaar ongesteld ging worden en dat maakt me ook wel een beetje nerveus . M’n hele baarmoeder ging tekeer

7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

2 voor 5 indd! Ik lees het wel vaker, zelf nooit vals positief getest.
    Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.472
    113
    Vrouw
    Normale action is vanaf 25 hcg.. de early vanaf 10. Ik zou wel weer met een early testen vooral omdat je niet weet wanneer je eisprong is geweest

En dank je wel!

9. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Klopt dat is een dingetje, had zondag en maandag wel onwijze steken van binnen .. nooit gehad. Ik gebruik zo’n kalender app en m’n eerste dag menstruatie zit meestal wel in de buurt van die schatting (soms wat later) maar verder heb ik geen flauw idee wat m’n cyclus is omdat ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig ben

10. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.472
    113
    Vrouw
    Nee snap ik. Zo'n app kan niet zien wanneer je eisprong is, ongeacht of je cyclus iedere maand ongeveer even lang duurt en je app dat kan voorspellen.

Misschien ben je nu pas 9 dpo ofzo en dan ben je echt nog te vroeg om duidelijk te testen

11. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Wat is de handigste manier om je eisprong vast te stellen? Of is dat ook weer elke maand anders. Het is ook handig om te weten juist als je niet nog een kindje wilt.. ik ga namelijk super slecht op anticonceptie dus vandaar dat wij alleen condooms gebruiken maar zo zie je ook niet altijd safe

12. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    9 days na ovulatie bedoel je dan toch? Dat ben ik wel volgens de app is m’n ovulatie 9 dagen geleden haha

13. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.472
    113
    Vrouw
    Ovulatietesten doen. Temperaturen kan ook maar daar zitten veel regels aan verbonden en dat kan onhandig zijn (even veel slaap iedere nacht, niet uit bed hoeven om te plassen in de nacht of evt voor andere kinderen uit bed moeten, iedere dag om hetzelfde tijdstip tempen)

14. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.472
    113
    Vrouw
    Ja maar dat bedoel ik, dat weet je dus niet ;) je app kan niet in jouw lichaam kijken

15. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Ja dat is zo, moeilijk hoor .. we wachten even af

16. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Als dit een positieve test is, kan je vandaag gerust opnieuw testen als je een paar uur niet gedronken hebt. En dan binnen de afleestijd kijken maar dat was je al duidelijk ;)

17. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb nog 1 normale action test liggen die doe ik morgenochtend

18. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Spannend! Hoe is je gevoel nu?

19. Sjaanz92

Sjaanz92 Lid

13 sep 2024
    14
    1
    3
    Vrouw
    Omdat het totaal niet gepland is ben ik best bang. Soms heb je wel is dat je spannende momenten hebt, maar nu voelen mn zenuwen wel real. M’n baarmoeder is enorm aan het werken heb veel krampen ook richting mn vagina & mn borsten doen enorm zeer. Dit alles heb ik wel een dag voor nod maar dan in veel mindere mate en ook niet dagenlang.
    Ergens denk ik de test is gewoon ingedroogd en het zal wel niet maak me druk om niets, maar iets in me geeft zo’n zenuwenkriebwl in m’n buik dat het wel echt zo is nu

20. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Ik vind hem er vrij positief uit zien. Zou in de avond nog een keer testen maar dat moet je zelf weten uiteraard. Hoe erg is het voor jullie als ie positief is? .. wat een achtbaan zal het zijn.

Know the feeling .. Hier ook ooit meegemaakt, condoom ging iets niet goed mee, volgende ochtend morning after pil gehaald en die nacht waarschijnlijk eisprong gehad. Hartstikke zwanger .. om daarna een miskraam te krijgen .. hoe groot is de kans :s

Deel Deze Pagina