Zoals de titel eigenlijk al zegt ben ik deze maand eens ovulatietesten gaan gebruiken. Ik heb pcos en denk vaak klachten te voelen rondom mn eisprong maar ik weet niet zeker of ik dan ook daadwerkelijk een eisprong heb. Hieronder iig de foto..
Er zit in ieder geval geen positieve test tussen. Die 2e van de 19e komt in de buurt maar is officieel nog niet donker genoeg. Zit er regelmaat in je cyclussen of niet?
Ik zie idd geen positieve in t rijtje. Maar die van 19/1 zijn beide vrij laat op de dag. Ideaal voor ovu is tussen 10.00-16.00. Ik test m’n knaller op de dag soms nog wel rond 17.30, maar deze zijn nog wat later zie ik. Drink je voor de test 2-3 uur niks?
Niet heel regelmatig. Gemiddeld duren mn cyclussen 36 dagen maar de eene keer is dat 31 dagen de andere keer 44.
Mijn ovulatietest was niet veel donkerder dan de 2e van de 19e als je dan de 20ste een ovulatie hebt gehad en je telt er 14 bij dan zou je een cyclus van 34 dagen hebben dus zou mii niet verbazen dat je de 19e wel een posi test had.
Volgens mij heeft het weinig zin om met pcos ovulatietesten te gebruiken, tenminste dat dacht ik. Omdat ze lang positief kunnen zijn en de kans er is dat er geen eisprong is. Maar correct me if i am wrong
Ik doe het zo nu en dan een cyclus... Niet structureel en eigenlijk lopen ze vaak niet eens op tot deze lijnen ... daarom verbaasde het me ook en dacht ik, ik zal toch eens hier plaatsen.