Wanneer zinvol om te beginnen met ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Romymama, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Op 2 januari heb ik een miskraam gekregen bij 9,5 weken zwangerschap.

Nu, 2 weken verder en afgelopen maandag een echo gehad. Daarop was te zien dat ik bijna schoon was, op een paar kleine restjes na. Heb nu nog een klein beetje bruin bij afvegen en eigenlijk kan ik een inlegkruisje bijna weg laten..

Nu vraag ik mij af wanneer het weer zinvol zou kunnen zijn om met ovulatietesten te beginnen..

Zwangerschapstest geeft nu nog een heel licht streepje aan.

2. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Hoe lang was je cyclus voorheen ?
    Na mijn bbz van 8/9 weken in september heeft het ook even geduurd voor dat mijn cyclus weer normaal was.. ik zou pas beginnen met testen ongeveer een week na je witte test. @RoGiJuLi weet hier waarschijnlijk wel meer over

3. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik zou een cyclus afwachten en daarna (als de restjes waarschijnlijk zijn meegekomen) weer met ovulatietesten beginnen. Als het bloeden is gestopt kun je wel regelmatig klussen. Dan “vergooi” je geen ronde.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou idd pas ovulatietesten gaan doen als je zwtest helemaal wit is, anders gaat hij nu ws pieken op je hcg ;)

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankje voor de reacties! Ik had net nog beide testen gedaan. Is dit dan toch een piek van HCG of zou er al iets in aantoch zijn?

Normaal had ik een cyclus tussen de 31 en 35 dagen en zit nu op cd 20

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dit is van zojuist.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina