Is sowieso wat lastig te zien door de schaduw erbij. Kun je een andere foto maken met beter licht erop? Op die van gisteren dacht ik wel wat te zien, maar dat kan zeker een vals positief geweest zijn. Hoewel KV bij mij altijd streepjes gaven bij een zw.schap.
Geef de hoop niet op! Je bent vrij vroeg aan het testen begonnen. Ik zou in jouw geval proberen het geduld op te brengen om vrijdag een nieuwe test te doen. Succes!
Ja klopt ik ben vrij vroeg begonnen omdat mijn cyclus normaal rond de 28 dagen is dus mijn nod 9mei zou zijn. Maar ik heb hem nu berekend vanaf mijn cevrixslijm dus dn is mijn nod 13mei dus heb ik een wat langere cyclus (logisch na een mk). Dus dacht als het toch 9 mei is ben ikniet supervroeg haha. Snapje het
We zijn weer 1.5 uur verder en weer lijk ik heeeel licht streepje te zien Kunnen de goede tuurders onder ons even meekijken? Het is lastig om het op de foto te krijgen. Ik doe over 2/3 dagen nog een test
afentoe kijk ik en denk ik neee ik zie niks ik weet waarhet streepje hoort te staan dus zal het wel mis hebben,en dan kijk ik weer en dan denk ik huh ik word toch niet gek
Ik zie m ook! Maar omdat ie buiten de tijd is zou ik toch niet te vroeg juichen..over een paar dagen nog eens testen. Zal voor je duimen!
Ik zie niets, maar denk ook niet dat hij geldig is als het buiten de afleestijd is. Kv heeft dat wel vaker!
Bovenste 9dpo onderste 10dpo. Veel te vroeg getest ik weet het. Kan kv ook 3x een valse test geven achter elkaar?
Dit is negatief. Ik heb bijna altijd van dit soort streepjes en was nooit zwanger. Als je binnen de tijd afleest en dan een streepje ziet kun je spreken van een positieve test
Ik zie hem op deze foto ook weer hoor. Nog even in spanning afwachten en idd over een paar dagen nog een keer testen!
Vandaag 11 dpo morgen ga ik testen. Hoop het zo maar ben bang dat de streepjes toch vals waren. Merk nog niks van een menstruatie die gaat komen dus dat is wel een goed teken. Het blijft in mijn hoofd spoken dat ik toch tot 3x toe een licht streepje heb gezien maarja waarschijnlijk wel vals.... grr niet leuk die onzekerheid
Verschrikkelijk he die onzekerheid, word er ook altijd gek van! Je lichaam houd je vaak voor de gek en de testen zijn niet altijd goed... Ik zie het streepje ook en zeg: zolang je niet ongesteld bent is het goed toch!! Duim voor je en hoop dat je morgen een positieve test hebt!