Het zou ook kunnen dat je eisprong nog niet is geweest en dat de test daarop reageerde. Gezien het feit dat je vorige ronde een mk hebt gehad kan je cyclus een beetje door de war zijn.
Ja klopt dat zou kunnen. 29april had ik wel cervix slijm dus 'als' mijn ei is gesprongen dan denk ik dat het wel voorbij is. Ik snap er deze maand niks meer van en ik laat het gewoon over me heen komen meer dan je best kan je niet doen haha
allereerst wat ontzettend vervelend van je miskraam! Dan over je lichte streepjes. Mijn ervaring met lichte streepjes buiten afleestijd zijn niet positief. Elke keer als ik lichte streepjes na afleestijd had was ik niet zwanger. De testen zijn gewoon goed (in tegenstelling tot wat iemand anders beweert), want op het moment van aflezen geven ze de juiste uitslag aan. Er zit niet voor niets een afleestijd aan de test verbonden! Dan over het cervixslijm. Aan de hand van ovulatietesten en temperturen heb ik vastgesteld dat mijn cervix slijm het hevigst was 2 dagen VOOR de daadwerkelijke eisprong. Stel dat dit bij jou ook zo is dan is je NOD pas 15 mei en kan het allemaal nog, want dan heb je veel te vroeg getest. Alleen aan de hand van cervixslijm kun je je eisprong niet vaststellen. Je weet alleen dat je in je vruchtbare periode zit. Verder ben ik het met shart eens dat door de miskraam je cyclus van slag kan zijn en het zou kunnen dat je ei niet gesprongen is toen je cervixslijm had en je nu pas je eisprong hebt en je testen daar op reageren. Ik hoop in ieder geval dat je over een paar dagen toch een duidelijke positieve zwangerschapstest hebt binnen afleestijd
Hallo even een update van mij deze test had ik vanochtend in mijn handen😊 Binnen 5min was dit streepje al te zien
Wat goed!!! Maar wanneer was je NOD dan? Het geeft wel hoop voor anderen. Test je laat positief of is je ei nu heel laat geweest? Hoe kan het dat je eerst vage streepjes had, toen negatief en nu positief? Begrijp me niet verkeerd hoor. Is geen verhoor, maar ben gewoon erg nieuwsgierig. Geniet ervan!!! Dikke proficiat.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn nod is. Ik zat alweer op dag 34 en dacht als ik nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. En jaahoor positief!
dit lijkt me een mooi streepjes toe! Ben benieuwd en hoop van harte dat die snel lekker donkerder wordt!