tuurstreepje of word ik gek

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pienvd90, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Hallo meiden. De test is negatief. Helaas volgende keer beter!
    Heel veel succes iedereen😄

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Het zou ook kunnen dat je eisprong nog niet is geweest en dat de test daarop reageerde. Gezien het feit dat je vorige ronde een mk hebt gehad kan je cyclus een beetje door de war zijn.

3. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ja klopt dat zou kunnen. 29april had ik wel cervix slijm dus 'als' mijn ei is gesprongen dan denk ik dat het wel voorbij is. Ik snap er deze maand niks meer van en ik laat het gewoon over me heen komen:) meer dan je best kan je niet doen haha

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    allereerst wat ontzettend vervelend van je miskraam!

Dan over je lichte streepjes. Mijn ervaring met lichte streepjes buiten afleestijd zijn niet positief. Elke keer als ik lichte streepjes na afleestijd had was ik niet zwanger. De testen zijn gewoon goed (in tegenstelling tot wat iemand anders beweert), want op het moment van aflezen geven ze de juiste uitslag aan. Er zit niet voor niets een afleestijd aan de test verbonden!

Dan over het cervixslijm. Aan de hand van ovulatietesten en temperturen heb ik vastgesteld dat mijn cervix slijm het hevigst was 2 dagen VOOR de daadwerkelijke eisprong. Stel dat dit bij jou ook zo is dan is je NOD pas 15 mei en kan het allemaal nog, want dan heb je veel te vroeg getest. Alleen aan de hand van cervixslijm kun je je eisprong niet vaststellen. Je weet alleen dat je in je vruchtbare periode zit. Verder ben ik het met shart eens dat door de miskraam je cyclus van slag kan zijn en het zou kunnen dat je ei niet gesprongen is toen je cervixslijm had en je nu pas je eisprong hebt en je testen daar op reageren. Ik hoop in ieder geval dat je over een paar dagen toch een duidelijke positieve zwangerschapstest hebt binnen afleestijd ;)

5. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Hallo even een update van mij
    deze test had ik vanochtend in mijn handen😊
    Binnen 5min was dit streepje al te zien

Bijgevoegde bestanden:

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Kijk dat is een mooi streepje!! Gefeliciteerd hoor!

7. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed!!! Maar wanneer was je NOD dan?
    Het geeft wel hoop voor anderen. Test je laat positief of is je ei nu heel laat geweest?
    Hoe kan het dat je eerst vage streepjes had, toen negatief en nu positief? Begrijp me niet verkeerd hoor. Is geen verhoor, maar ben gewoon erg nieuwsgierig.
    Geniet ervan!!! Dikke proficiat.

8. sammy84

sammy84 Nieuw lid

9 dec 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! !

9. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wauw!
    Was het dan toch je ei bij de eerste test??

10. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn nod is. Ik zat alweer op dag 34 en dacht als ik nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. En jaahoor positief!

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    dit lijkt me een mooi streepjes toe! Ben benieuwd en hoop van harte dat die snel lekker donkerder wordt!

Deel Deze Pagina