Nou dan hoeven ze ook nog niet echt veel duidelijker te worden Ik persoonlijk zou toch wel al eens een kruidvat gaan doen
Ik snap dat je dat zegt, maar ik heb nog allemaal dipsticks en action testen in huis dus ik vind het een beetje zonde om nog meer te kopen.
Op de foto wel wat minder te zien helaas, maar in het echt toch een lichte roze streep!!! Zien jullie ook iets? Kusss
Ja hij is zeker roze en na +-5 min stond hij er al. De foto is in het beetje daglicht dat er nog is, denk dat dat vertekent.
Nou dan zeg ik "gefeliciteerd meid"!!! Maar probeer eerst nog even te wachten tot je NOD. Wil je geen valse hoop geven, maar het kan nog altijd fout gaan zo voor je NOD!! Helaas zelf vorige maand ook mee gemaakt
Ik weet alleen niet precies wanneer mijn NOD is. Zal ik van 14dpo uit gaan? Deze is duidelijker denk ik?
Ik zie m! Waarom je ha bellen dan? Ik zou lekker doortesten en misschien een cb doen en dan kun je aan vk bellen
Ik zou inderdaad ook een cb doen!! Zijn goeie testen. Deze is inderdaad ook erg duidelijk en dan ook nog eens met een middagplasje!! Super
Ik dacht dat je eerst de huisarts moest bellen en daarna een verloskundige, maar goed het is pas onze eerste dus dat weet ik nog niet Ik heb 9-12 november een (lichte) ongesteldheid gehad.