Dus dan zou je nu op 24dagen zitten!! Dan heb je waarschijnlijk deze maand een korte cyclus. Want als ik naar je andere cyclus kijk van de maanden er voor, dan kan je nu nooit positief testen. Ik zou morgen gewoon even een cb doen en als die ook zwanger aangeeft dan zou idd gewoon de huisarts/vk bellen. Het is voor mij ook allemaal nieuw dus ik weet ook niet wie je eigenlijk moet bellen
Thx... Jouw'n test vindt ik moeilijk...ga zo eens goed spieken in het testen topic @ts je kan het naderhand even doorgeven maar je hoeft geen ha te bellen
@lov23, ja ik krijg hem helaas niet goed op de foto!! Terwijl ik hem hier in me handen heel erg duidelijk vind, wel licht, maar hij staat er wel Wanneer zou jij me aanraden om weer te testen?
Anders even een kijkje nemen in me fotoalbum!! Let wel even op de datum, want er staan er nog meer in (die waren van de vorige ronde)
Nee vandaag niet meer getest!! Maar de hele dag misselijk geweest....blehh!! Af en toe echt de neiging om me vinger in me keel te steken!! Ook af en toe steekjes in me lies en raar gevoel in de vagina (trekkend gevoel). Even afwachten dus maar, zaterdag is me nod!!