Hoi allemaal, Zojuist toch maar eens even over een test gesproeid; Actiontest. Streep kwam niet meteen (is natuurlijk ook al middagurine), maar na 10 mjnuten nog maar even gaan kijken: Wat is jullie idee? Kom maar op, ikzelf weet het simpelweg niet ☺
Hahaha ja ik zie m hoor koop je toch de kruidvat 2 voor 5 even die geeft vaak een nog duidelijker resultaat
Ik zie een licht streepje, spannend! Ik zou ook een kv-test doen als ik jou was, die zijn gevoeliger. Wanneer is jouw nod en op hoeveel dpo zit je nu?
Hoi ditbenik, om eerlijk te zijn is het giswerk :S, ik heb het niet bijgehouden omdat ik zoiets had van 'we zien wel'. Ik zou dan ook helemaal verrast zijn als het nu al zo is, in één keer! Maargoed, rond de 18e april ongesteld geweest voor het laatst, en voorheen meestal cyclus(zat nu in mijn eerste ronde na het stoppen) van zo;n 31 dagen.
Ik vind het een duidelijke streep voor een Action test! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Voor de knaller zou ik een kv 2v5 doen.
Nou, wel bevestigd geloof ik..... Manlief en ik zijn allebei nog een beetje ontdaan, wat snel! Maarrr desalnietemin heeel blij☺
Ik zie de streep ook, gefeliciteerd! Doe 'm morgenochtend anders opnieuw om jezelf gerust te stellen.