Week overtijd en nu positieve ovulatietest..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zoumooizijn, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap er geen bal van..:(

Ik zit al een week op mijn ongi te wachten, meende echt rond CD 24 mijn ei te hebben gehad (testen waren op, maar de laatste ovutest liep op en dacht hem gevoeld te hebben).. Normaal had ik vorig weekend dan ongesteld moeten worden, maar de hele week niets! Meerdere zwangerschapstesten gedaan, allemaal wit.. Gisteren zijn mijn nieuwe ovutesten weer binnengekomen, dus die net gedaan. Heb ik dus vandaag een knaller van een ovutest! Voel het ook duidelijk, iedere stap die ik zet trekt door mijn buik..

Hoe kan ik nu ineens pas op CD41 een positieve ovutest hebben?

2. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    De link doet het niet.

4. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    Belgiƫ
    #4 GeoLilly, 1 dec 2013
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  5. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Kan best dat je ineens een langere cyclus hebt. Ik was bijna twee weken overtid toen ik ineens last kreeg van mn borsten (heb ik normaal tijdens de eisprong).. Had rond mn NOD een beetje bruinverlies dat ik maar als menstruatie heb gerekend, nu is mn NOD precies een cyclus opgeschoven naar 10 dec. Heel veel meiden hier op t forum hebben deze maand een superlange cyclus..

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als je eerder een oplopende maar geen positieve test hebt gehad denk ik dat je ei eraan komt.. :)

7. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd he dat ie dan nu ineens zoveel langer is.. Gister nog een test gedaan en dat was ook een knaller, vanmorgen was ie nog wel duidelijk maar net iets lichter dan controlestreep. Ga er dus vanuit dat ik gister mijn ei heb gehad, had ook de hele dag wat steken in mijn buik. Blijf nog wel ff een paar dagen doortesten..

Geolilly, het is idd die in mijn profiel, de groene..

Deel Deze Pagina