Hoi iedereen, In het kader van 'baat het niet dan schaad het niet', alles geprobeerd willen hebben, en mezelf in ieder geval geen verwijten meer kunnen maken wanneer de terugplaatsing niet lukt, heb ik nu ook pure cranberrysap van de Holland & Barrett gekocht. Ik lees namelijk vaak op dit forum dat het goed is voor een eventuele innesteling. Maar, kan iemand me vertellen hoeveel je per dag idealiter ervan drinkt om er eventuele positieve effecten van te hebben? Ik vind het nergens terug namelijk . Edit: ik bedoel natuurlijk granaatappelsap!
Haha oh wat dom oeps, dat bedoel ik ook!! Dat heb ik inderdaad gekocht. Dezelfde vraag dus, maar dan dus voor granaatappelsap
Ik dronk het 2 jaar geleden in ronde 7. Vanaf dag voor eisprong 1 glaasje per dag. Was die ronde zwanger geworden. Misschien toeval, want heb het een paar maanden geleden ook 2 rondes geprobeerd, maar tot nu toe niet raak dus...
Ik heb een aantal rondes vanaf mijn eisprong 1 eetlepel granaatappelpitjes gegeten per dag. Helaas niet geholpen.
Heb je een foto van de fles, want als het die dure zwaar geconcentreerde is, leng je die of aan met water of maar een klein shotje.
Hier helaas ook geen succes met granaatappelsap. Meerdere rondes geprobeerd ik ben het zelfs lekker gaan vinden
Het is deze: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/biotona-granaatappelsap-bio-60016248 Ik denk dat deze best geconcentreerd is en dat een klein shotje dan genoeg is? Valt er toch nog iets te shotten tijdens het zwanger proberen te worden
Wisselende ervaringen dus! Sommigen een succesverhaal en anderen niet. Je weet nooit of het toeval is of niet, en ik verwacht ook helemaal geen wonder, maar wil heel graag alles geprobeerd hebben
Heb hem ook gehad: Granaatappel Concentraat van Biotona is 5 maal geconcentreerd en smaakt heerlijk gemengd met water of als topping op een dessert. Ik deed zo een hoestdrank dopje of aan lengen of als shotje. Heb nu excellent van de AH. Heb zonnatura ook gehad. Bij mij (zie handtekening "nog") geen effect.
Ah dankjewel! Dat ga ik ook maar proberen. Ik lees soms mee met groepen waar je in zit dus ik ken een klein beetje de weg die je al hebt afgelegd. Weet dat ik heel hard voor je aan het duimen ben dat je dit keer blijvend zwanger mag worden!
Tijdens de IUI rondes van alles geprobeerd. Incl granaatappelsap. Geen effect. Tijdens de ivf al die ‘extra’ dingen losgelaten. Eerste tp zwanger
Van albert heijn merk heb je ook een 100% puur granaatappelsap voor de fractie vd prijs. Dronk ik klein glaasje van 100ml van. Die ronde heel gek erg korte cyclus nog nooit gehad. De ronde erna zonder t sap zwanger. denk niet dat t wel of niet aan t sap gelegen heeft, maar de extra vitamines zullen sowieso goed zijn ♡
Hmm nee het is geen wondermiddel helaas. Nou ja ik shot de fles wel leeg en daarna zal ik er waarschijnlijk ook wel weer mee stoppen.