Lijk wel iets vaags te zien. Spannend ik heb vanmorgen vroeg getest. T streepje is nauwelijks te zien maar staat er wel lichtjes. Ik heb vaak zat omo witte gehad dus beeld het me niet in maar wel een teleurstelling dat ie nog lichter is dan gister. Misschien dan toch de pregnyl. nu maar een paar dagen afwachten... mag tenslotte volgende week pas testen
Ik had 6 dagen na tp óók een tuurstreepje. Embryo's waren 4 dagen oud dus dat betekent 10 dpo. Streepje werd elke dag duidelijker en zie mijn banner! Ohja ik had 5000 pregnyl gespoten spannend hoor!
Nou vandaag (nog steeds erg vroeg natuurlijk) nog een test je gedaan. Zie wel een 2e streepje al is t minimaal. Denk zelf dat t nog weinig zegt. Wat jullie? 12 dagen na pregnyl, 10 na punctie en 8 na tp
Ja, ik zie hem ook! Hopen dan maar! Hopelijk wordt de volgende test een beetje duidelijker, dan weet je het zeker!
ik zie hem ook en hij lijkt zelfs iets duidelijker als de eerste die je plaatste ik ga heel hard duimen meis
Ik twijfel! Maar hoop het wel voor je! Bij de volgende test zou hij dan wel iets duidelijker moeten worden! Succes met wachten. Spannend
Nog steeds licht, maar hij is duidelijker dan gister... wachtdag 10, 13 dagen na pregnyl 5000 officiële testdag 27 mei... De spanning stijgt
Sorry maar als dit een rijtje is van 4 dagen testen dan zie ik geen oplopende test, iets wat hij zeker had moeten dien. Bij sommige meiden duurt het wat langer voordat de pregnyl 5000 uit hun lichaam is dan de gemiddelde 10 dagen. Ik heb op 13 dagen na pregnyl ook nog vage streepjes op de kv en wordt dan die dag toch ongi Ik ga duimen dat hij nu wel gaat oplopen.
Dankjewel. Het verschil is klein maar zie t wel. Ben ook hondsberoerd. Dus denk dat ik t weekend een foto kan plaatsen die duidelijker zal zijn