fout melding CB Digitaal ovu test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by colombiana13, Nov 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. colombiana13

Sep 5, 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi allemaal,

ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit nou weer is.
    ik doe sinds 3maanden ovulatie testen met de CB digitaal.

altijd met het zelfde slaap/drink ritueel. ik doe de stick in opgevangen urine, tel altijd op zelfde ritme tot 15 en dat gaat altijd goed.

heb keurig altijd geen streep en dan steeds donkerder tot een knaller incl smile en dan weer geen smile en aflopende streepen.
    nou weet ik dat ik niet op de strepen moet letten maar t loopt wel altijd gelijk op.

maar nou had ik al bijna 2 week een lichte streep en negatieve smile (leeg rondje dus) en gister had ik dikke 2e streep en smile en vanmorgen had ik dus een fout melding.
    een test met boekje in het scherm.
    volgens de gebruikershandleiding wijst dit op te weinig of te veel urine of dat ik de stick er te vroeg uit heb geklickt maar alle 3 de redenen lijken mij heeeeel onwaarschijnlijk.

heeft iemand hier misschien ervaring mee?!?!

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik had deze cyclus ook in 1 doos cb digital 4x een foutmelding. Ik gebruik die dingen al drie jaar en heb het net zo gedaan als voorheen.
    Ik heb cb gebeld, het lotnummer van de verpakking doorgegeven en krijg een nieuwe doos toegestuurd.
    Ik denk dat er een foute lading tussen zit...want ze waren erg rap met nieuwe sturen. ;)

Share This Page