Pfff ik zit nog beetje te shaken want dit had ik totaal niet verwacht maar volgens mij mag ik blij zijn! Wat vinden jullie van mijn test? Ik heb alleen een probleempje.... Ik zit namelijk in een lange cyclus dus ik weet totaal niet hoe lang ik nu zwanger ben. Ik weet alleen dat op 9 juni mijn laatste menstruatie is begonnen dus ik zit nu op dag 44 na mijn laatste menstruatie. En ik heb 7 dagen geleden nog een kv-test gedaan en die was omo-wit. Nu een week later dus positief! Hoe lang denken jullie dat ik nu zwanger ben?
Als ik je zo hoor, dan denk ik dat je een week of 4 zwanger bent ...Wat leuk! Gefeliciteerd meid... Anders doe nog eventjes een Digitale van clearblue met weken indicator...Dat zou ik doen
Hey meiden, dank jullie! Ik had dit echt zo niet verwacht... dacht echt dat ik lange cyclus had vanwege het ontpillen en baalde beetje dat het zo lang duurde voordat ik ongesteld werd.... Zou ik nu al een digitale Clear Blue kunnen doen? Pfff moet echt even aan het idee wennen. En mijn lieve man nog vertellen want die weet niet dat ik een test heb gedaan.... hihi
Kan me voorstellen dat het schrikken is hoor ...Zo ging het bij ons ook vrij snel En ja, ik zou nu naar de winkel rennen en een clearblue halen...Is ook leuk om je man te laten zien .... Oooooh en we willen daarvan natuurlijk wel een foto zien, haha
Ja natuurlijk zal ik die foto plaatsen zodra ik die test heb gedaan! Ik heb ook nog totaal nergens last van. Geen enkel symptoom dus ook daarom ben ik echt verrast. Ik daarstraks een test gedaan omdat ik er toevallig nog 1 had liggen en ik had zin in filet americain.... hihi dus ik dacht zal ff testje doen want dan weet ik zeker dat ik er ongestoord van mag genieten. Ga nu mijn ouders maar blij maken met een bakje filet americain!
Gefeliciteerd meid! Mijn test van vanochtend ziet er bijna exact hetzelfde uit! En ik ben nu 3+5, dus ik denk dat we elkaar niet zo heel veel schelen. Nu hopen op een plakbeeb! Mijn CB digital gaf "zwanger 1-2" aan trouwens.
Joehoe!! Net een digitale test gedaan en zie het resultaat op mijn foto's! Inderdaad 1-2 weken geeft hij aan dus kan ik er dan vanuit gaan dat ik nu 3-4 weken zwanger ben? Poe moet echt even wennen aan het idee zeg. Heb de digitale test ingepakt zodat ik die zo meteen aan mijn man kan geven. Die zal ook wel even schrikken haha.
Oh.... en bedankt iedereen voor de felicitaties! Jij ook gefeliciteerd Reckless! Wat spannend allemaal he!