Ik had gisteren ook zo'n duidelijke 2e streep ( zelfs duidelijker als die van jou) en vandaag helemaal niks. Ja een te verwaarlozen streepje, maar veeeeeeeeeeel lichter. Ik snap er ook niets van.
Dag Mamabri, dan zitten we in hetzelfde schuitje... Ik word er gek van... Test jij ook met Kruidvat? Vandaag zou mijn NOD zijn, dus zo'n lichte streepjes zijn zelden goed nieuws, denk ik dan... Ik duim voor je!
Ja ik ook met kv. Mijn streepje was wel duidelijker dan die van jou, dus ik verwachtte vanmorgen géén witte test Maar toch, dus ook ik denk dat het niets is hier.
Hallo dames, toch nog even laten weten dat ik vanmorgen mijn regels heb gekregen, na 3 dagen overtijd te zijn... Gisteren verloor ik wat rekbaar slijm, dus was ik helemaal in de war, maar goed, op naar de volgende ronde! Hopelijk tot over enkele weken met een nieuwe positieve test! Bedankt voor jullie reacties!
Beetje late reactie, maar ik had hetzelfde een maand geleden. Redelijk duidelijk vaag streepje, daarna weer omo test, dan weer heeeeel licht... En dan toch ongesteld. Ik koop ze niet meer, en het vroege testen ga ik ook proberen niet meer te doen. Je zit dan zo in een achtbaan, zou het wel zou het niet ja maar ik zie toch echt...! Oh nee toch niets. Ik ben er klaar mee. Jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik duim voor je voor de volgende ronde!