Hallo dames, Wij zijn niet bezig met zwanger worden. Maar heb de afgelopen maand geen pil of bescherming gehad. Ik begon met een nieuwe strip..ik zat in een moeilijke periode dus was er niet helemaal bij met mn hoofd. Ben toen wat pillen vergeten..dus toen na 1ste week helemaal gestopt met die strip. Paar dagen daarna kreeg ik een heftige bloeding.... Daarna 1x onveilig sex gehad maar weet dus helemaal niet waar in de cyclus..weet ook niet exact waar ik nu zit had niks bijgehouden. Weet alleen dat 15mrt mn laatste mentruatiedag was. Ben meestal 4 dagen dus dan kom ik op 1ste cyclusdag 11 maart uit. Dan ben ik dus overtyd. Ik heb getest en krijg een tuurstreep. Ik schrok hier wel van. Maar weet ook dat kruidvat veel indrogers heeft de streep zag ik pas na 20 min. Wat denken jullie?
Hallo ik zie wel een streepje ik zou over 2 dagen nog eens testen om te kijken wat hij dan doet... succes ik blijf meelezen.
Sjeetje...hmmm..in het echt is hij ook wat duidelijker. Had het niet verwacht..denk wel een indroger. Zal door moeten testen. Ik laat het weten. Gr
Thnx dames, Ik voel al wel wat gerommel in buik..ff afwachten..stomme is dat ik niet exact kan zeggen waar ik zit in cyclus iig aan het einde haha... Ik laat het weten al denk ik dat het gewoon een indroog streepje is. Gr
Ja die had ik ook vanmorgen! 3 dagen na nod. Waarom kleurt je teen niet gewoon rood of groen als je zwanger bent of niet
Ik zie op deze testen ook haast niks hoor tis dat ik weet waar hij staat. In het echt zie je toch wel een heeeeel vaag iets en ik had echt niet 'iets' verwacht. Denk wel dat het een indroogstreep is hoor. Mn cyclus is erg in de war....afwachten maar..voel wel allerlei dingen in mn buik hmmm P.s in mn album heb ik ook een foto van dichterbij en heb puntjes erbij gezet..hier kun je het beter op zien volgens mij