Hoi ik heb 4 zwangerschap testen gedaan 2 vorige week zonder ochtend urine waren vrij duidelijk. gister midag nog een di knalde egt heel donker, en net een di was vrij licht. ben gelijk bang dat er wat aan de hand is. Ik ben waarschijnlijk 5weken. Hoe werkt dit?
Meid stop alsjeblieft met testen en wacht de echo af, Testen kunnen behoorlijk verschillen, heb ooit eens twee kV testen uit een verpakking tegelijk gedaan (met dezelfde urine) en er zat mega veel verschil tussen hoe donker de streepjes waren. Uiteindelijk zeggen de testen niet zo veel, zo lang je geen bloedverlies en krampen hebt ben je nog steeds zwanger.
Ik heb ook veel stress gehad om 1 lichter uitgevallen test. Alles was uiteindelijk helemaal goed. Misschien nog een keertje zo'n digitale doen, met week-indicator? En dan inderdaad gewoon de eerste echo afwachten. Hoe moeilijk ook ...
okee dan wacht ik maar af, heb volgende week vrijdag eerste echo dan ben ik op een dag na 6 weken maar de verloskundige zei al dat er misch wel niks nog te zien is
Dat zou inderdaad kunnen, want het is vroeg (maar niet onmogelijk). Stel je daar wel op in. Anders heb je daar weer stress van ...
Ik herken je drang om te testen hoor, maar zoals al eerder gezegd, niet meer doen! 😃 Ik heb ook met 6 weken een echo gehad en we zagen al een kloppend hartje! ( in ons geval 2😃 dus het kan wel. Succes met wachten 😜