Hoi, Omdat ik toen ik voor mn eerste kindje ging geen cyclus had ben ik toen met behulp van clomid zwanger geraakt. Nu ga ik voor een tweede en heb ik wel een menstruatie gehad. Omdat ik er wat inzicht in wil heb ik ovulatietesten gekocht. Maar nu snap ik er weinig van... gisteren een test gedaan. En vandaag. Het streepje vandaag is lichter dan gisteren. Wie helpt me? Gr angel
Misschien kun je er even datums opzetten dat is makkelijker om ze te vergelijken als je er straks meerdere hebt. Weet je ongeveer waar je zit in je cyclus? En heb je veel gedronken voor je te test deed?,het beste kun je 2 uurtjes even niets drinken voor je de test doet en een beetje rond de zelfde tijd. De andere dames hebben vast nog andere tips en opmerkingen voor je
Streepjes lopen op en af. Zolang je geen duidelijke knaller hebt kan je gerust door testen. Hij moet even donker zijn of donkerder dan de controle streEp! Van een minimaal streepje kan je ineens naar een knaller gaan! Succes!
Nou heb nogal rare menstruatie gehad mmaar als het goed is zit ik nu op dag 8. Toen de vorige keer toen ik bezig was met zwanger worden had ik een erg vroege eisprong gehad. Bedankt voor de info. Testen we nog ff door.