Hi allemaal, Als het goed is ben ik vandaag 7+1 weken zwanger. Net is moeders voor moeders langsgeweest en ik had een positieve test en mag meedoen! Maar ik vind het zo licht Het is niet mijn ochtend urine (3e plas van vandaag). Door mijn vorige miskramen ben ik nu opeens weer helemaal ongerust dat het niet goed zit. Ik heb donderdag mijn 1e echo. Mevrouw van moeders van moeders vond overigens de test prachtig. Zijn er nog meer dames met zulke testen met dit termijn en die een gezonde zwangerschap hebben doorlopen? Pfff, die stomme onzekerheid
Kan door zoveel factoren wat lichter zijn dan je had gehoopt, zou me niet teveel zorgen maken. Veel plezier en succes bij je eerste echo donderdag
Ik had precies dezelfde test met mn middag urine toen en ben nog steeds zwanger Die moeder voor moeder testen zijn veel minder gevoelig dan bijvoorbeeld de kruidvat ofzo he.
Ik had het deze zwangerschap ook. Mij is verteld dat je hcg op een gegeven moment zo hoog is dat de testen weer lichter uitslaan. Mijn moeders voor moeders test testte al vanaf 10ml hcg dus super gevoelige test. Volgens mij heb jij dezelfde. En dan is een lichte test dus juist een goed teken want dan is je hcg gewoon heel hoog.
Tegenwoordig zijn hun testen net zo gevoelig als kruidvat. Op de verpakking van de test stond namelijk vanaf 10ml hcg. Daarom slaan alle testen ook lichter uit want met 6 weken en daarboven is je hcg te hoog waardoor de test lichter uitslaat
Dit, no worries! Bij mij precies hetzelfde rond de 7 weken... HCG is te hoog. Succes met de echo en ik duim voor een doorgaande zwangershcap!
Spannend ja Ik bleef echt strak naar die test staren! Hahaha Maar gaat helemaal goed komen bij je maandag. En dan lekker plassen voor een goed doel
Haha yes, altijd al gewild Plassen voor een goed doel! Ik laat wel even weten hoe het ging! Vinden ze trouwens Utrogestan in je plas niet erg?
Je hcg is waarschijnlijk te hoog inderdaad. No worries! Vanaf 6 weken zwangerschap kunnen testen licht uitvallen door een hoog hcg. @YasmijnN nee hoor Dat is geen probleem. Ik ben sinds vandaag net klaar met plassen. Ik vind het een verademing haha...
Ik heb met 6 weken ook nog getest en toen ook ineens ietsje lichter dan knal.. met 7 weken eerste echo gehad en hij/zij zit er nog steeds haha. Gefeliciteerd! Ik doe ook mee met MvM, maar kan ook niet wachten tot ik er weer vanaf ben! Maar goed, even doorzetten voor het goede doel