Net een test gedaan.. Veel te vroeg natuurlijk, zaterdag zou ik pas ongesteld hoeven te worden.. Nu vraag ik me weer af waarom heb ik nou nie gewoon gewacht Maarja dit is hem, lees hier wel vaak dat deze niet te vertouwen zijn?? Zie jullie iets of ga ik na zo veel testen uiteindelijk streepjes zien?? Sorry voor de vlekken op de foto, mijn camera is kapot
De foto is erg donker. Misschien eentje maken in de vensterbank met meer (natuurlijk) licht. Dat maakt het makkelijker om mee te turen .
Nou dames het was echt geen foute test het vage streepje wat ik niet goed op de foto krijg was er echt!!! Net een digitale gedaan... Whaaaa wat ben ik blij
Vond jij het niet eng? Nu al een aantal dagen 2 strepen op de zwangerschapstesten maar dan nog de angst dat er straks staat "niet zwanger".
Ja dat vond ik zeker vorige maanden zovaak niet zwanger gehad. Ik ging er van uit dat er zou staan niet zwanger en dan had ik me voorgenomen om zondag er nog 1 te doen.. durfde ook niet zelf te kijken dat heeft mijn man gedaan