Tuurstreepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Louky, 3 apr 2025.

1. Louky

Louky Lid

2 apr 2025
    7
    0
    1
    Vrouw
    #1 Louky, 3 apr 2025
    Laatst bewerkt: 3 apr 2025
    Hoi allen!

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening. Vinden jullie dit een heel licht tuurstreepje of zien jullie niks?

Hier wat achtergrond info voor degene die geinteresseerd zijn! :)

Ons eerste zoontje is (na 2 vroege miskramen) inmiddels 19 maanden oud. Ik kolf nog 3 keer op een dag. Ik heb nog geen menstruatie bloeding gehad maar wel een cyclus. Ik merk wanneer mijn eisprong is (vruchtbaar slijm, energiek enz.) en wanneer mijn menstruatieperiode is/zou zijn, (weinig energie, behoefte een zoet, puistjes)

Ik zit naar schatting op zo'n 16 dpo (ongeveer?) en ik merk dat mijn cyclus wat anders loopt dan anders. Ik heb in de menstruatieperiode wat dik wit slijm gehad, wat ik normaal niet heb. Ook ben ik ontzettend misselijk (zoals de eerste zwangerschap) en voel me heel gelukkig. Qua gevoel zou het me niet verbazen als ik zwanger ben maar op de test zie ik maar een licht streepje (of verbeeld ik het me?). Ik ben benieuwd of jullie een streepje zien!

Bijgevoegde bestanden:

2. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    504
    416
    63
    Vrouw
    Met 16 dpo moet je een heel duidelijk streepje hebben en geen tuurstreepje. Ik zie wel wat maar weet niet of het een echt streepje is

3. Louky

Louky Lid

2 apr 2025
    7
    0
    1
    Vrouw
    Dat zou ik inderdaad ook verwachten! Dankjewel voor je snelle reactie! Ben benieuwd of anderen dit ook zo zien en herkennen? Over een paar dagen nog maar eens testen en als dit geen duidelijk(er) streepje is, dan heeft het inderdaad voor nu niet zo moeten zijn.

4. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    504
    416
    63
    Vrouw
    Ja inderdaad, hij staat alleen in het verkeerde forum gedeelte. @Beheer kan hem verplaatsen

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.913
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks.

Echter heb je dus ook blijkbaar nog geen cyclus, want een cyclus zonder menstruatie bestaat niet.
    De menstruatie is juist om het opgebouwde baarmoederslijmvlies (wat je opbouwt tijdens een cyclus) af te stoten omdat er geen innesteling heeft plaatsgevonden.
    Zonder menstruatie start er dus ook geen cyclus (muv de eerste cyclus, die ontstaat doot bovenstaande, alles daarna start met een menstruatie).

Zoals ik het zie ben je dus zeker geen 16 dpo, maar zit je nog in een cyclusloze na de bevalling en is het juist nu pas aan het opstarten bij je.
    Succes met afwachten.

Deel Deze Pagina