Dames, Inmiddels een prachtige dochter van bijna 11 maanden en eind vorige maand hebben we besloten om rustig aan voor een tweede te gaan en dus met de pil gestopt. 30 oktober ongesteld. Toen we voor de eerste gingen was het ook redelijk snel raak en had ik voordat het raak was een paar keer een cyclus van rond de 28-30 dagen. Daarom nu op dag 27 en 29 een test gedaan aangezien ik nog niet ongesteld was. Beide keren met de beste wil van de wereld niets op te zien en dus ging ik er vanuit dat m'n cyclus gewoon wat langer duurde deze keer en de boel weer even op gang moest komen. Vandaag dag 32 en net toch nog een keer getest. Onderstaande foto als resultaat. Er is duidelijk een streepje zichtbaar, maar is die niet te licht voor dag 32? Op dag 18 voor het laatst seks gehad.
Wauw! Lijkt mij positief hoor. Te licht lijkt me niet. Sowieso is dat bij iedereen anders, bovendien weet je niet precies wanneer je eisprong geweest is. Volgens mij kun je alleen kijken of het op of af loopt. Hoe dan ook, gefeliciteerd!
Dag 18 sex. Eisprong op dag 21 en nu dus 11 dpo Dan is het een mooie test voor 11 dpo. Ik zou nog even een slag om de arm houden en afwachten of hij oploopt. Loopt hij weer af dan zou het een reactie op een lh piek kunnen zijn
Jeetje, paar uur verder en geloof het nog steeds niet helemaal. Voel me gezegend dat het zo ongelofelijk snel weer zo mag zijn, maar toch ook onzeker! Omdat het 'al' dag 32 is en ik de vorige keer een paar dagen eerder al veel duidelijker positief testte. Maargoed, idd totaal geen zicht op deze cyclus, dus wie weet late eisprong en dus pas 11 dpo. Morgen testen met ochtendurine en als ie dan duidelijker is, begin ik denk ik pas echt overtuigd te raken. Dank alvast voor de reacties!
Ben heel benieuwd.... en??? En t kan hoor. Wij na 28 maanden Baby 1. Nu maand 1; zwanger van baby 2😍
Vanochtend weer getest, zit maar 12u tussen test 1 en 2. Streepje is in ieder geval niet lichter geworden, naar mijn idee klein beetje duidelijker. Bovenste is gisteravond, onderste van 2 uur geleden.
Spannend. Nu hopen op een plakker. Door testen voor een duidelijke streep zonder twijfel. Succes en bijna een dikke gefeliciteerd
nou duidelijk hoor, na het stoppen van de pil kan het gewoon wat langer duren de cyclus dus...... voorzichtig gefeliciteerd