Ik hoop een stukje herkenning te vinden van sommige meiden. Ben nu ongeveer 12 dpo en test nu al een paar daagjes. Elke keer heb ik indrogers. Testen van k 2v5, predictor en z&k. Dus binnen de tijd negatief. En na een half uur een heel licht streepje/indroger. Hij loopt niet op, dus ben er zeker van dat het vals is... Maar vind het toch wel stom omdat het je op dat moment wel aan het twijfelen brengt. Dus.. Wie heeft dit ook?
Ja herkenbaar! Ik had dat vorige maand, raakte er ook helemaal van in de war, maar helaas werd ik gewoon ongesteld. Heb wel 3 testen (early testen van KV) gehad met een indroogstreep
Oh wat vervelend!! Ik vind dit ook zo irritant!! Ik heb ondertussen wel 6 testen gehad. Word er helemaal geobserdeerd van.
Is zeker rete-irritant. Maar er staat dan ook niet voor niets een bepaalde maximale afleestijd in de bijsluiter. Dat heeft een reden. Helaas. Dus na een bepaalde tijd, houd maar een kwartiertje aan, de test gewoon weggooien en niet meer naar kijken. Als er binnen een kwartier (Kruidvattesten drogen tegenwoordig namelijk langzaam op) niks staat, dan test dus wegdoen en over een paar dagen nieuwe poging wagen. Succes! Hoop dat je gauw echt positief binnen de tijd mag testen!
Klopt! Daarom weet ik dus dat ze vals zijn. Maar het irriteert me wel haha. Ik wil alleen streepjes zien als ik zwanger ben!!