Ik heb zojuist voor het eerst een ovulatietest gedaan. Deze is van de Action en geen succes het Testvak is helemaal roze doorlopen en de controlestreep is ook nauwelijks te bekennen. Heb ik teveel urine gebruikt ofzo?
Dat denk ik, moet ie niet nog even opdrogen dan? Ik had er voor de gein van de week ook eentje gedaan (moet ongesteld worden) maar had gewoon zin om te testen om te kijken of er überhaupt een streepje zou komen. Bij mij helemaal blanco. Dus ben benieuwd over 2 weken rond mn ovulatie hoe het dan gaat, mijn vriendin heeft met de action testen nooit haar ovulatie kunnen vinden.
Haha ok, ja ik dacht na hier op het forum 'besmet' te zijn met het testvirus, ik ga eens kijken wat er gebeurt als ik nu test. Afgelopen dagen echt buikpijn gehad en zit nu rond mijn ovulatie denk ik (cd 13) Of misschien dat mn eisprong al is geweest. Ik weet het ook allemaal niet maar die test van net was echt een raadsel haha
Heb je een foto? Ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet. Zou die echt mislukt zijn? Misschien even afspoelen? Je kan er nu toch niks meer aan verpesten
Ik heb nu een nieuwe gedaan. Zal ze allebei even showen, maar volgens mij klopt hier ook iets niet hahahaha.
Die zou nog wel goed kunnen zijn hoor, maar vind die ook roze. Of maakt dat niet uit? (ik heb dit nog nooit gedaan ) En als de eisprong reeds geweest is, test je dan negatief weer?
Je testen moeten op en af lopen. En als je een korte piek hebt (bijvoorbeeld in de avond) en je test steeds in de ochtend dan kan je hem ook missen en daardoor niet een test streep krijgen die even donker of donkerder is dan de controle streep. Die 2e ziet er prima uit, wel alsof ie nog even moet opdrogen. Die andere is niet helemaal goed gegaan nee. Welke dag zit je ook alweer? Want zo te zien is er nog niet echt een streepje te zien. Heb je een regelmatige cyclus?
Dat is absoluut niet waar. Een ovulatietest kan ook ineens uit het niets knallen. Hij hoeft absoluut niet op te lopen en af te lopen. Het kan maar zo ineens zijn dat als TS vanavond test, ze ineens de knaller in handen heeft en dat de test morgen ineens weer wit is.
Ja ik heb een cyclus van 28/29 dagen en zit nu op dag 13... Misschien moet de piek nog komen? Ik had wel echt super buikpijn de afgelopen dagen en de vorige keren dat ik dat had was ik echt aan het ovuleren dus snap de uitkomst van die test dan niet zo goed eigenlijk.
Ok! Dus het kan ook zijn dat ik mijn ovulatie gewoon gemist heb? heb het idee dat die al achter rug is namelijk. Gister die piek en vandaag voel ik me weer een stuk beter namelijk
Als je ovulatietest positief is springt hij binnen 24-48 uur dus misschien heb je hem al gehad? Want als je eisprong vandaag of morgen is heb je dus je piek gemisf
Als je op dag 13 zit dan zou je dus een lf hebben van minimaal 16 dagen als je dus ergens in de afgelopen dagen je ei had. Ik denk zelf dat je ei vandaag of morgen springt en je dus je lh piek gemist hebt (die zou dan gisteren zijn geweest) of je ei moet nog komen en je test zal de komende dagen nog positief worden. Hoe lang ben je vd pil ofzo af?
Ik heb het idee dat de action testen bij mij iig niet goed werken. Deze is van vanochtend, met dezelfde urine als waarmee ik de clearblue deed die een smiley gaf en ook 2 dikke strepen had op het staafje wat erin zit, al moet je daar eigenlijk niet maar kijken haha.
Ik heb vanmorgen getest en daar verscheen wel een (licht) streepje op. So confused.... Ga straks nog maar een keer testen, als hij oploopt dan gaan we nog richting eisprong (toch??)
Het LH-hormoon schommelt je hele cyclus en zal dus niet rustig oplopen tot de piek en na de piek weer aflopen. Zou nog wel even doortesten maar het in ieder geval wel even gezellig maken vanavond.
Bij m'n vorige zwangerschap ook Action ovulatietesten gebruikt ging altijd prima maar nu we voor n broertje of zusje gaan ben ik over op Kruidvat. Met de action testen krijg ik m'n ei niet gevonden 😕
Excuses, ik heb nog geen ervaring met ovulatietesten, ik had begrepen dat ze op en af lopen. Sorry! Blijft lastig die testen, omdat je dus makkelijk je piek kan missen. Zit niets anders op dan gewoon heel veel gezelligheid creëren thuis hahahah succes!