Hallo ik ben inmiddels na de vorige keer een miskraam, weer ongesteld te zijn geweest nu of 4dagen overtijd bij eem cyclus van 28 dagen of 1 bij cyclus van 31 dagen nu heb ik de early test van kruidvat gedaan en 3 x toe verschijnt er een licht verticaal lijntje.horizontaal wel dikker en moet een plusje vormen ik zie dus 3 x n licht plusje deze gedaan gister ochtend avond en vanochtend doe ik de.kv test 2 voor 5 verschijnt er niks meerderen die dit herkennen en wel of niet zwanger? Was er zo zeker van van wel kramp in mn buik maar dan anders als je ongesteld moet worden en zere borsten,moe maar verder niks....
Ouch.... heel vervelend voor je maar dit zijn de strepen die deze test bijna altijd vertoont ook zonder zwanger te zijn De kv 2v5 is veel gevoeliger dan deze dus dat ie negatief zegt betekent dat er echt geen hcg zit.
Helaas moet ik me hierbij aansluiten. Ik ben ook snel met deze testen gestopt, na een paar vals-positieven. De eerste test op de foto heeft ook echt een pennensteep. Ik duim voor je dat er op andere testen ook een tweede streepje komt! <3