Overtijd, hoge temperatuur, geen menstruatie klachten maar test neg.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roxy84, 19 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik heb al vaak hier gelezen maar zit nu zelf echt met een brandende vraag. Op 2mei heb ik mijn ei gehad (dat weet ik zeker) en ging er vanuit dat ik op 16 uiterlijk 17mei ongesteld zou worden (mijn luteale fase is nooit langer dan 15 dgn). Normaal heb ik voor mijn menstruatie altijd last van pms klachten en de dag van te voren zakt mijn temp naar 36.6. Ook heb ik altijd koude rillingen die 2 dagen van te voren beginnen waaraan ik weet dat het zover is. Nu heb ik nergens last van, ben vrolijk, heb het superwarm en mijn temp is van 36.9 nu al 4 dagen 37.1. Wel heb ik s'avonds wat steken in me buik maar verder niks. Op de 17e heb ik een kv test gedaan en die was negatief. Ook heb ik altijd last van wat afscheiding maar nu ook niks, beetje creamy achtig tot droog. Wat denken jullie, zal ik nog een test er tegen aan gooien? Wordt er best onzeker van.:(

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik zou er als ik jou was nog een test tegen aan gooien, klinkt hoopvol:)...

3. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he. Ik durf het nog niet zo goed vanwege de teleurstelling voor weer een negatieve test. Ik heb vandaag nu wat steken. Maar geen krampen. Wie weet. Denk dat ik na de Pinksteren nog een testje ga doen. Spannend hoor.:)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je je temp ergens bijgehouden deze cyclus zodat je precies kan zien hoeveel verhoogde dagen je nu hebt.
    Ik neem aan dat je in de ochtend tempt ;)

5. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik temp elke ochtend dezelfde tijd voor het opstaan. Ik had een temperatuur van 36.9 en de afgelopen 4 dagen 37.1. Normaal heb ik het steenkoud en nu echt warm. Als ik ongesteld wordt is mijn temp een dag van te voren 36.6 en dan weet ik dat het zover is.
    Ik denk dat ik mijn temp maar digitaal moet gaan bijhouden, lijkt me wel wat makkelijker. Ik zag dat FF wel een goede is, maar daar moet je beginnen op de dag dat je ongesteld wordt?
    Ik zit nu nog even in spanning, wel nog wat teleurgesteld omdat ik overal lees dat die kv tests super gevoelig zijn :( , misschien was het gewoon nog te vroeg...

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Wat is normaal je temp voor je ei en wanneer had je voor het eerst een verhoging.
    Hoe weet je zeker wanneer je eisprong was ? Dmv tempen?

7. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mijn ei op 36.6. Op 1 mei was de ovutest van clearblue positief waarna ook mijn temp omhoog ging naar 37.1. Ik heb vanaf 29 april tot en met 2 mei vruchtbaar slijm gehad, doorzichtig, rekbaar enz. Op 3 mei was dat weer creamy en zo goed als droog.
    Op de 14e van deze maand heb ik 36.9 getempt en nu dus weer 4 dagen 37.1.
    Ik wil het vanaf de komende maand digitaal gaan bijhouden omdat dat natuurlijk meer inzicht geeft over hoe en wat. Klopt het dat je moet beginnen op dag 1 van je menstruatie? (mocht dat nog komen deze maand)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat klopt. En dan elke dag invullen.
    Hoe lang is trouwens normaal de fase tussen eisprong en menstruatie bij jou??
    Was je temp op 1 mei ook al 37,1 of ging die op een andere dag omhoog?

9. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok:).
    Nee, me temp is de 3e omhoog gegaan. Vandaar dat ik maar uitga van een eisprong op de 2e. En tussen mijn ei en menstruatie zit 14 uiterlijk 15 dagen, nog nooit langer geweest.
    Ik was er nooit echt zo mee bezig, hield gewoon elke ochtend mijn temp bij, keek ernaar, schreef het op, en dacht ik zie wel. Ik weet zo ook precies wanneer ik ongesteld moet worden.
    Maar nu ik terug kijk, ik helemaal niks voel, me pms klachten als sneeuw voor de zon zijn verdwenen en me temp nog steeds 37.1 is enz. Dacht ik dat het wel eens raak kon zijn deze keer, alleen dan die negatieve test de 17e :S .. Ik ben ervan in de war :(, herken je dat?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Het is nu ook weer 2 dagen verder he ;) en dus nu 2 dagen overtijd.
    Je eisprong was dan idd op de 2e.
    Je nod op de 17e maar als het eitje iets later dan gemiddeld is gaan innestellen zal je ook later hcg gaan aanmaken en dus iets later een posi test.
    Ik zou morgenochtend nog een keer testen ;)

De kv is niet meer zo gevoelig als voorheen. Bij mij is hij nooit gevoelig geweest.
    Ik deed met avondurine 6 dagen voor nod een kv (2 v 5,-) en een clearblue plus (geen digi). Met dezelfde urine dus.
    De cb gaf een heel duidelijk kruis en de kv liet pas na 10 min een heel vaag streepje zien...

11. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja. Ik ben benieuwd. Ik heb geen test in huis maar ga er dinsdag nog 1 halen. Maar jij testte dus al redelijk ver voor je nod positief?
    Ik denk dat ik een cb digitaal haal, gewoon aflezen en geen gedoe met streepjes.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Succes dinsdag :)
    Ja ik testte elke keer ver voor nod al positief.. maarja ik maak heel snel hcg aan blijkbaar ;)

13. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden. Vanmorgen weer een test gedaan. Ik heb het resultaat geupload bij mijn foto.s wat moet ik ervan denken? Maak ik mezelf nou gek of is het dan toch raak....

14. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Mooie foto :D..
    Kleine jippie !!!

15. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he.. op den duur word je er zo onzeker van.. misschien over een paar dagen nog een keer testen.. voor nu heb ik toch wel de kriebels...

16. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    het lijkt raak! spannend

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zie een 2e streepje. Een voorzichtige gefeliciteerd!

18. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ik zie een streepje!!!

19. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi..ik zie hem ook. Niet overduidelijk vandaar dat ik hem even wilde weten. Overmorgen nog een keer testen?

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ja zou ik wel doen om de 2 dgn verdubbelt je HCG

Deel Deze Pagina