Gisteren al een andere test gedaan dat was ook een licht streepje, vertrouwde de test niet meer na hier gelezen te hebben over de kv 2x5 test.. Heb nu test gedaan met de andere van kruidvat.. (dit wel met ochtendurine die ik in de ochtend opgevangen had)
Dit was de test van gisteren om 17:00 in de middag.. En in de nacht nog 1 gedaan kon niet slapen dit was weer een hele lichte streep... Gatsie wat wordt je hier onzeker van!! Kon niet slapen, ben ook niet ongesteld..
Ik zie zeker een streep, en hij lijkt net zo dik als die andere, spannend hoor! Zou ergens deze dagen nog een keer testen!
De drie testen bij elkaar dit is na de tijd dat je mag aflezen.. Ook nog even 1 erbij van gisteren was wel in de tijd.. Zou het dan toch kan het niet bevatten!!
Ik heb het niet op plustesten, sorry, die willen nog al eens verwarring scheppen. Maar.....op je Kruidvat 2 voor 5 eurotestjes zie ik duidelijk een tweede streepje hoor! GEFELICITEERD! (Mocht je dat er voor over hebben en het aandurven, dan zou je nu ook nog een CB Digitaal kunnen doen die aangeeft 'zwanger/niet zwanger' + eventueel wekenindicator).
Die plus testen vind ik altijd erg onduidelijk. Ik zou zoals al gezegt is de cb digitaal proberen! Voorzichtig gefeliciteerd
Dankje allemaal, hoop echt dat deze testen betrouwbaar zijn.. Ga vanmiddag naar de huisarts daar moest ik zoiezo heen, dus nu ga ik denk ik ook daar nog maar even een testje laten doen.. hihi hoeveel bevestiging heeft iemand nodig! Heb even de kleuren bewerkt van de test van vanmorgen, moet denk ik echt maar gaan geloven...
Ben vanmiddag naar de huisarts geweest die vond de test ook heel duidelijk en vond dat ik het ook al wel een beetje mocht gaan vieren hihi. Maandag een bloedtest, dinsdag de uitslag en dan weten we het echt 100% zeker.. Huisarts verwacht van wel ook gezien de klachten en uitblijven menstruatie!