melkchocolaatje ga het maar lekker vieren hoor het weekend met je mannentje positief!!!! gefeliciteerd meid!
@melkchocolaatje ik zat ook al 2 dagen in onzekerheid, elke keer vage streepjes. Op advies van mensen op het forum de clearblue digi met indicator gedaan. Heb de test net om kwart voor 12 gedaan en niet eens met ochtendurine, en de test gaf zwanger aan. Bij de clearblue test heb jij geen last van streepjes die vaag zijn maar meteen duidelijkheid..!! Groetjes Ilona
Dankje meiden!! Ik wacht maandag de bloedtest af, koop dus geen testen meer hihi! Geloof het nu ook al steeds meer.. Kan niet slapen door dat ik niet lekker kan liggen hier heb ik anders nooit last van.. Gewoon spierpijn in schouder doordat ik heel raar gedraaid lag te slapen.. Ilona Jij ook van harte gefeliciteerd!!!
Hier juist hartstikke goede ervaringen met de plustest. Bij 10 dpo (=nod bij mij) werd de plus direct zichtbaar. Nog voodat ikm weg kon leggen. Dus ik zeg ook gefeliciteerd. De testen zijn best redelijk duidelijk.