Hallo iedereen, Jullie zullen het vast vreemd vinden hier een man te treffen, maar dat maakt me niet uit Mijn vriendin had haar laatste menstruatie op 11 maart. Ze zou ongeveer 2 weken geleden (zaterdag) ongesteld moeten worden, maar dit is niet gebeurd. Afgelopen zaterdag de eerste test gedaan, helemaal door het dolle heen en onwerkelijk gevoel! We wilden bevestiging dat het echt zo was en zodoende bij de huisarts geweest. Deze kon niet bevestigen adhv de foto of het een positieve uitslag was, maar konden wel gematigd positief zijn volgens hem. Hierdoor is mijn vriendin heel onzeker geworden en twijfelt flink, want het streepje is heel licht. Afgelopen woensdagochtend opnieuw een test gedaan, en weer een streep, wederop licht en wederom twijfels ten top. Ik zei bij de eerste test al dat het echt zo is, en dat we ons eerste kindje verwachten! Maar dat wil er niet helemaal in bij haar. De 2 tests waren van etos, en a.s zaterdag gaat ze voor de 3e keer testen met een testje van kruidvat. Ik heb er alle vertrouwen in dat deze ook positief is, aangezien de vorige 2 dat in mijn ogen ook waren. Nu mijn vraag aan jullie: onderstaand 2 foto's, de bovenste van de 1e test en daaronder de 2e test. De foto's zijn niet heel scherp.. Maar dit is toch duidelijk zwanger?!?!
wat mij betreft wel! Mijn testen zijn ook nog licht hoor. Dat kan met meerdere factoren te maken hebben. Maar een streep is een streep, want het HCG hormoon zit écht alleen in je als je zwanger bent. Dat kun je dus niet faken! Kortom: GEFELICITEERD!!!
Overduidelijk. Geen twijfel mogelijk. Gefeliciteerd. Jullie worden papa en mama. Lief trouwens van je dat je dit voor je vriendin doet.
Geen twijfel mogelijk. Raar dat de huisarts het niet bevestigde een streep is een streep. Als je vriendin blijft twijfelen kan je ook de clear bleu digitaal doen. Dan zie je het letterlijk staan en de weken erbij. Dat maakt het nog echter.
Hij is duidelijk hoor, gefeliciteerd. Weet je misschien gaat ze het wel beseffenmet de cb digitale met indicator want daar komt het in woorden te staan ipv streepjes dat vond ik voor mij namelijk meer werkelijkheid
Dank allemaal voor de positieve reacties, leuk! @Grace80; de twijfels zullen waarschijnlijk blijven tot er een echo is, haha Daarbij hebben we voor de zekerheid een andere test vd Kruidvat gehaald (die een plusje moet geven). Lijkt me genoeg eigenlijk, en daarnaast, CB betaal je alleen maar voor de naam. Lijkt me eerlijk gezegd zo'n beetje tijd dat we een afspraak gaan maken bij de verloskundige!!
gefeliciteerd! idd lief dat je dit voor haar doet! het is meestal zo dat de vrouw de man moet overtuigen
Ik kan me zijn gematig positieve reactie wel voorstellen. Als zijn vriendin 2 weken geleden ongesteld zou moeten worden is ze dus inmiddels 2 weken overtijd, 6 weken zwanger. Dan verwacht hij misschien een wat donkerdere streep te zien? De door jullie zo genoemde knaller.