Tja en nu?? Ovutest gelijk of reactie op hcg

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jennifer2106, Feb 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Misschien kunnen jullie mij helpen.
    Ik heb afgelopen week een ma gehad met bijna 9 weken. Mk is opgewekt met cytotec en mijn baarmoeder was woensdag schoon volgens de echo.
    Vandaag m'n ovutesten binnen gekregen en meteen gedaan. Positief dus. En ook nog een zw test gedaan en die is ook licht positief.

Reageerden de ovutesten nu op mijn hcg of heb ik daadwerkelijk al een aankomend eitje ondanks dat ik nog hcg in mijn lichaam heb.

Helpppppp. Snap er niks meer van.

Deze foto is van de ovutesten

2. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    En dit de ovutesten en zwangerschapstest

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik denk dat ze idd op je resthcg reageren. Ik had dat namelijk ook;) ik denk dat je lichaam eerst even rust nodig heeft nu om alles ....hoe zeg je dat......kwijt te raken kwa hcg :( ....
    Dit duurt soms toch wel even. Ik zou nu even in de gaten houden of het streepje minder gaat worden.

Toen ik te horen kreeg dat mijn hcg eindelijk op 1 stond had ik nog een vaag streepje op de ovu....paar dagen later kreeg ik mijn posi ovutest ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar vraag ik me nu wel af of je ovu dan niet een stuk lichter moet zijn ..... Lichter dan je zwschapstest??
    Hmmmmmm.....misschien kan iemand amders je dat vertellen.
    Misschien doortesten of je streep lichter of donkerder wordt nu? Maat zo snel al eem ei kan toch ook bijna niet denk ik?

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik vrees dat dit nog van je mk* is zou dan eer bloedafname laten doen want eer korte cyclus van 21 dagen kan maar dit denk het niet.
    Succes!!!

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Ik denk dat dit nog van je ma is ik had zelf tot negen weken na curretage positieve testen heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer door kunt

7. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik denk idd dat de test op mijn hcg reageert. Heb ook op Google gezocht en daar staat bv op de site van sensitest dat een ovutest op hcg reageert ook na een miskraam. Lh en hcg lijken veel op elkaar. Omgekeerd kan een zwangerschapstest niet op lh reageren.

We wachten het maar af.

Het gekke is wel dat ik het gevoel heb alsof ik mijn ei moet krijgen. Voel het altijd aankomen. Pppff. Wat is dit verwarrend zeg.

@lov. Bij jou duurde het idd heel lang he. Ben benieuwd hoe het hier zal gaan.

Bedankt voor het meekijken meiden.

8. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Mn ovu testen reageerde toen ook op hcg. Ik vond het al raar dat ik twee keer eisprong had. Maar ik was gwn zwanger!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jen je kan nog best een gevoelige bm nu hebben hè....het is nog maar net gebeurd. Als ik je een tip mag geven....neem de tijd. Ik wilde ook graag gelijk weer zwanger zijn....ja ik heb lang moeten wachten voordat ik uberhaupt verder kon..
    Maar ik heb wel de tijd gehad om het allemaal te kunnen verwerken.

Je hebt nog maar net je kindje verloren....:( doe rustig aan lieverd....en ik bedoel het alleen maar goed hè.

10. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik denk echt nog van de hcg. toen ik een tuurtest van kv had was mn ovu al posi :( hoop voor je dat hcg snel uit je lijf is meid.

11. Fae

Fae Niet meer actief

Ook ik denk nog door de HCG.. had zelf ook nog lang positieve testen nadat ik schoon zou zijn ;)

12. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland

Je hebt helemaal gelijk lov. Tanks voor de tip. Lief van je.
    Ik weet dat je het goed bedoeld:) lieverd.

Hopelijk mogen wij ook snel mama worden.

13. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rica. Dank je wel. Balen is dat he. Pppff

@fae. Vervelend is dat.

Zijn jullie cyclussen wel weer normaal geworden of waren zw van slag na jullie mk?

Fijne avond

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah gelukkig:) vindt het dan altijd moeilijk uit te leggen:(....

15. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik vind dat het je prima af gaat:D

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gelukkig:D hahahaha.....
    Mag jij nog terug bij de gyn of?
    Hou je wel goed in de gaten met testjes of je hcg weg gaat.....dat deed ik zelf met de ovu. Zijn toch goedkoper:D en daarop zie je ook de streepjes lichter worden;)

17. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Nee ik hoef niet terug. Alleen als ik over drie maanden nog niet ongi ben :$. Nou dan sta ik echt wel eerder op de stoep hoor.
    Volgende week ff langs m'n ha en vraag wel of ik bloed mag prikken. Hij doet toch alles voor me. Beste ha ever:D

Ik heb vandaag weer 50 ovutesten binnen gekregen dus ga zeker in de gaten houden. Tanks voor de tip. Is idd goedkoper dan zw testjes. Denk dat ik 1 x PW een zw test doe. Hopelijk snel een witte test. Wat klinkt dat trouwens stom zeg. Normaal hoop je op een streepje. ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is bizar om een test zonder 2 streepjes te willen. Toen de gyn zei dat de waarde 1 was drong dat minder beter door dam die witte test die ik daarna zag.

Maar ga zeker naar je HA! Zo kwam ik er ook achter dat hey hcg niet zo goed ging. Mijn HA is ook super wat dat beterft.

19. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat kan ik me goed voorstellen meis.

Ik ga morgen meteen m'n HA bellen. Jij ook al zo een fijne. Heerlijk is dat. Ik ben verhuisd ongeveer 15 km verderop maar blijf toch bij hem. Wil geen ander meer:)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt super maar zo hoort een HA ook te zijn toxh? Soms schrik van de verhalen hier....ze doen helemaal niks? Bij die van mij voel ik me nooit als een nummer ...

Share This Page