Volgens mij heb ik een tuurtest (5 dagen voor nod). Kijken jullie even mee? (heeeeeeeeeel goed kijken hoor!! Beeldscherm kantelen enzo....)
Ik zie een heel licht roze tuurlijntje....nou ja niet echt tuur want ik zag hem wel meteen dus hoefde geen beeldscherm te kantelen.Morgen een kv2v5 ? Duim dat het dan veel duidelijker is.
Jeetje wat spannend dit!!! Zoals jullie onder mijn banner kunnen lezen is dit ronde 1, maar mijn kinderwens voor een tweede heb ik vijf jaar geleden op moeten geven door omstandigheden en nu 'mag/kan' het dan toch. Ik ben dan ook 'al' 37 jaar nu, dus dit zou toch echt héél speciaal voor ons zijn!!!! Ik hoop het dan ook echt van harte!!! Spannend hoor!
Dat zou super zijn dus, zo snel! Ik hoop met je mee dat ie donkerder wordt de komende dagen. Toch alvast voorzichtig gefeliciteerd meid!
Streepje is streepje, toch? Ik heb ze heeeeel vaak ontzettend zonder streep gehad, dus ik was ook verbaasd toen er een keer wel 2 streepjes stonden! Alvast voorzichtig Gefeliciteerd!
Na alle reacties denk ik dat ik er morgenochtend tóch nog maar een testje tegenaan gooi.... (heb er toch genoeg hihi). Ik maak er dan wel tijd voor (heb eigenlijk geen tijd dan). Maar op zich heb ik nu wel goede hoop. Vraag: hoe zit het nu precies met 'indroogstreepjes'?? Op mijn test van vanavond zie ik nog steeds een (heel licht) roze streepje staan. Het streepje stond er dus binnen 2 minuten. Als hij later iets beter te zien is, is dat dan ingedroogd?? Hoe zit het nu precies??
Nieuwe foto: Deze foto is 45 minuten later gemaakt. Het streepje werd langzaam zichtbaar na zo'n 2 á 2,5 minuut. Na 10 minuten was het streepje zoals die nu is (hoe erg is dat??)