Testverslaafd ik weet het.... Maar vanavond toch maar weer een testje gedaan... 4 dagen voor nod 's avonds 20.50u foto is na 2 minuten gemaakt:
Spannend hoor! Lijkt mij dat die na je NOD moet knallen! Maar ik zie duidelijk een 2e streepje nu! Gefeliciteerd!
Zijn dit niet de testen van testjezelf ? Die worden namelijk heel langzaam donker maar ik zie wel een streep hoor.Hoef niet te turen. Als je die van de kruidvat doet dan zal die echt een stuk duidelijker zijn.
Klopt het zijn de testen van testjezelf..... is dit positief of negatief voor mij??? Inderdaad kleurt hij heel langzaam, dat klopt dus??? Oh wat word ik hier onzeker van.....
De testen van testjezelf die worden gewoon langzaam donker. Had ik ook hoor zeker als je hem vergelijkt met de kruidvat 2v5 test. Hij kleurt dus inderdaad erg langzaam.Ik vond dat zooo irritant.
Ik heb geen kruidvat 2 voor 5 in huis. En heb nu nog 12 testen liggen van testjezelf (dus vind het ook weer een beetje vreemd om er nóg meer te kopen ). Wel heb ik 2 kruidvat + testen, maar die durf ik nog niet te doen.
Ik zie hem hoor! Je hebt gisteren getest toch? Morgen gewoon nog zo'n test doen die je thuis hebt liggen. Zal langzaam aan gewoon donkerder worden!