Hierbij de test van 5minuten geleden. Wat vinden jullie van de oploop? Deze testen zijn nu op, dus ga nu predictor halen. De test is nog, als ik vanmiddag na me werk thuiskom kan ik eventueel nog een foto maken
Ik vind de oploop er wel goed uit zien. Je laatste test zal denk ik nog wel iets donkerder opdrogen, dus lijkt mij prima. Uiteraard heel benieuwd naar je predictor maar die zal zeker positief zijn.
Ik ben heel benieuwd als ik de predictor heb gedaan (maandag of dinsdag) zal ik die ook nog even plaatsen Dankjewel!!
Hoi dames, daar ben ik weer! Wat vinden jullie van mijn predictor? Het is de early. Ik ga het nog tot de 29ste aanhouden, als ze dan nog oplopen dan ga ik even met mijn verloskundige overleggen. Mijn verloskundige belt de 29ste namelijk als laatste follow up na me curettage. Nu begint er toch een sprankje hoop te komen! Of is deze te licht?
Hele mooie predictor. Hij is zeker niet te licht. Je had de 16e een positieve ovutest. In het snelste geval zou je dan de 17e je eisprong hebben. Dan ben je nu 10 dpo (kan dus ook 9 dpo zijn). Wat ik opvallend vind is dat de testjezelf dan wel echt vroeg was! Maar ach, jouw sprankje hoop kun je prima veranderen in een ‘ik ben zwanger!!’ En dat is het belangrijkste!
Dank jullie wel!! De hoop wordt nu steeds groter, dus duimen maar Het was inderdaad heel vroeg! Dus of ik had voor dag ik ging testen al een ovulatie gehad of ik ben wederom zwanger van een tweeling Vandaar ook dat ik het nog niet geloofde maar de hoop begint nu toch wel te komen. Mijn vorige zwangerschap kon ik ook heel vroeg positief testen door de tweeling. Maar als het donderdag nog goed gaat dan begin ik er toch echt in te geloven
Dank jullie wel, ik ben benieuwd naar het verloop, maar nog niet super blij. Ik denk om mezelf van teleurstelling te behouden. Vind het wel heel spannend!!