Hou hoop hoor! Want je lichaam kan het echt wel. Je hebt gewoon twee keer achter elkaar hele erge pech gehad. Net als ik. Dat moet je echt weer even verwerken. En de lol is er volledig vanaf, maar het is wel gewoon dikke pech, en niet meer dan dat. Mijn gynaecoloog vertelde mij dat de kans dat je 2 miskramen achter elkaar krijgt ongeveer 1 op 25 is. Dat is dus hele erge pech, maar aan de andere kant over weer niet onwijs onmogelijk. Blijven geloven! Als je wil kletsen kun je me altijd een bericht sturen!
dag dames. Nog geen sliertje bloed te bekennen helaas.. maandag mag ik weer bloedprikken en dan afwachten. Het duurt in mijn ogen veel te lang helaas en had eerst het idee van geen bloed is goed, maar dat gevoel is weg. Kreeg te horen doe maar een test maandag, als deze negatief is dan hoef je ook geen bloed te prikken. Was sowieso van plan te prikken maar dan toch maar getest en daar word je ook niet wijzer van want het streepje is niet weg en als je met een vergrootglas kijkt dan lijkt vandaag wel donkerder. Zaterdag met ochtendurine en vandaag gewoon in de middag (zonder dat ik minder ben gaan drinken etc). Ik weet het niet meer, heel frustrerend!!