Goedemorgen meiden, Ik kan het bijna niet geloven!!! Ik ben ZWANGER!!! Dit terwijl ik nergens last van heb.. Bizar! Bedankt allemaal voor het meekijken! Liefs Lissa
Zeker snel! Dit is pas de eerste ronde en moet ook eerlijk zeggen dat ik het bijna niet kan bevatten! Ben zooo dankbaar!! Iedereen heel heel veel succes met zwanger worden! Zal voor jullie duimen. Liefs
Bedankt allemaal! Het is natuurlijk nog super pril en pas 4 dagen voor NOD dus ben nog een beetje voorzichtig...
Inderdaad nog vroeg maar... het ziet er allemaal positief uit. Voorzichtig gefeliciteerd dan maar! Geniet ervan
Sorry had je reactie niet gezien, dankje! Zeker onverwachts ontzettend snel! Eerste ronde en meteen raak.. Complete verassing! Ik zit nu nog wel 1 dag voor NOD en vandaag nog even getest om te kijken of ze mooi oplopen en dat doen ze gelukkig .. Heel hard duimen en na NOD maar eens de huisarts bellen. Lieve dames allemaal heel heel veel succes! Liefs
Bedankt allemaal! Dat vroege testen heeft ook wel zn nadelen haha dat wachten duurt zoooo lang voordat je voorbij je NOD bent..