ik zit 2 dagen voor nod...(ik ben niet bekend met vroeg testen bij me jongste testte ik pas 2 na nod licht positief daarvoor waren ze nega) ik krijg hem maar lastig op de foto terwijl ik hem op het blote oog goed zie. wat vinden jullie? uiteraard doe ik over 2 dagen even een nieuwe.
hij is heel licht roze maar krijg em gewoonweg niet goed op de foto hihih hier hou ik me nog niet aan vast hoor maar was benieuwd of meerderen hem zag ik zit nu 2 dagen voor nod en helaas is het hier al vaker mis gegaan dus durf nog niet echt te hopen hihi
Geeft mij hoop! Volgens de gebruiksaanwijzing kun je hem vier dagen voor nod gebruiken en toen was deze bij mij negatief .. had dus de hoop al opgegeven ..
hallo dames vanmorgen een test op ochtendurine van predictor en die lijkt me duidelijk nu hopen dat hij oploopt
ik ben een laattester nog nooit ver voor nod lijntjes gehad ook niet op early testjes bij me jongste testte ik laat na nod positief en toen daarna wisselende streepjes...dus lichter later ineens iets donkerder mvm test was nega zelfs...toch was met de spruit alles oke dus waar het nu aan ligt geen idee mijn bloed is het hcg wel vaak goed maar op de een of andere manier in de urine is het laag bij al me zangerschappen gehad
dank je wel ja idd voorzichtig want helaas heb ik ook al gehad dat het mis ging maar ik hoop echt dat dit goed gaat nu een keer dan kan ik volgend jaar ook mooi gelijk gesterelliseerd worden hihi