Hallo Ik had een vraag hopelijk kunnen jullie me helpen!! Wij zijn proberen voor ons 2 de kindje Nu komt het ik heb dus ovulatie testen van kruidvat maar Ze geven 2 streepjes De bovenste is zondag daaronder maandag dinsdag en de onderste in vandaag Maar volgens mijn berekening heb ik vandaag me eisprong Weet iemand iets hierover?! Alvast bedankt
Ik denk niet dat deze al positief is ik zou nog even door testen. De test streep moet even donker of zelfs donkerder zijn als de controle streep. Gewoon even door blijven testen tot hij weer negatief wordt
Oke ja jammer Ik dacht als er 2 steepjes zijn is het positief Het gaat bij ons nooit makkelijk Zou het misschien komen omdat ik nog borstvoeding geef?
Hij moet echt even donker/breed of donkerder/breder zijn. Misschien is je eisprong later in je cyclus dan je denkt volgens je eigen berekening en is je lf (tijd tussen ei en ongie) korter dan je denkt. Ik denk dat je test morgen of overmorgen zal knallen.
Dus dan morgen weer testen Had net getest maar blijft net als die andere van vandaag. Bedankt allemaal!
Een berekening is niet betrouwbaar en gaat uit van gemiddelden. Een berekening kan niet in jouw lichaam kijken. Een ei gaat niet op commando springen, omdat de berekening zegt dat die dat moet doen. Ovulatietesten zijn betrouwbaarder en nauwkeuriger. Die maken immers gebruik van je urine. Ik zou dus net zo lang doortesten totdat beide streepjes minstens even donker zijn. Dan is je eisprong in aantocht. Succes!
Heb je wel een eisprong als je nog 3x borsrvoeding per dag geeft dan? Sorry voor alle miss domme vragen 😉