Nee hoor doe ik ook zeker niet,dank je. En mag ook helemaal niet klagen verder i know Tnt nog niet ongesteld trouwens
Hai hai! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op je allereerste foto ook iets dacht te zien alleen toen ik van iedereen las dat er niks te zien was ging ik ook twijfelen.. Ik zag trouwens op alle foto's wel een streepje ook je action testen behalve die twee action bij elkaar daar zag ik niks op. Ik hoop dat je alsnog een goede test in handen krijgt! Bij mij was het de ene dag nog wit volgende dag een goede streep! (action test) dus kan allemaal nog! Ik blijf je even volgen!
Ja dat vind ik ook wel raar,soms dacht ik wel iets te zien en andere keren weer niet. Maarja morgen maar 1 van de kv halen en dan zien we het wel. Geduld is een schone zaak,in dit geval Ik laat het weten,als er veranderingen zijn!
Jazeker wel,ik zag nog steeds een licht lijntje binnen de tijd. Maar ben vanmorgen ook begonnen met licht bloed verlies,niet zo erg als dat mijn menstruatie altijd is,maja ik bloed :x Vind wel apart dat er nog een licht streepje staat,snap er niks meer van. Maar ga er vanuit dat het niks is. Bedankt voor je interesse.
Okee, over t bloeden durf ik niets te zeggen. Hoop dat t bij weinig blijft en dan misschien toch nog wat hoop. Anders hoop ik heel veel geluk in de volgende ronde voor jullie.
aah wat vervelend zeg deze onduidelijkheid. Nu heb ik wel vaker gehoord dat sommige evengoed af en toe nog wat bloed verlies hebben bij de zwangerschap. Maar kan idd ook betekenen dat het toch niet goed is gegaan dat je daarom ook een licht streepje ziet. Ik zou over een paar dagen weer eens een test doen of het bloeden nou doorzet of niet dan weet je een beetje waar je aan toe bent. en mocht er dan nog een lijntje staat zou ik even een verloskundige raadplegen.. succes en hoop op een goed afloop!
Nou het is helemaal door gezet Op naar de volgende ronde! Bedankt allemaal voor het mee kijken/denken
Hoi allemaal Daar ben ik weer! vraagje ik dacht zelf eerst niets te zien,maar ongeveer 10 min later dacht ik toch iets te zien. Ik weet dat het buiten de afleestijd is,maar denk eens kijken wat de dames ervan zeggen. Bedankt alvast!
Ik zie wel wat maar ik denk dat dit een indroger is helaas, daar staan die kvtesten bekend om helaas. Ik heb er zelf mee te maken gehad. Binnen de afleestijd mag je hoop hebben maar buiten de afleestijd 9 van de 10 keer dat het een indroger is Al hoop ik natuurlijk voor je dat je dan net bij die ene zit haha
Als je 2 weken geleden ongi was en je denkt nu iets te zien (ik zie niets, uploaden doet een foto geen goed) dan denk ik dat hij op de eisprong reageert.