Omdat ik nu echt even niet meer weet hoe of wat toch maar even n eigen topic aanmaken..... We zitten in ronde 2 voor ons 1e kindje, normaal heb ik een cyclus van 28 dagen (kan er bijna de klok op gelijk zetten).... Afgelopen cyclus was er een van 30 dagen en in die cyclus ben ik begonnen met ovulatietesten (CB met dubbele indicator), deze gaf 4 dagen een knipperende smiley en daarna een vaste! Dus ging er vanuit dat die gewoon zn werk gedaan heeft, werd dus na 30 dagen ongesteld en dus zitten we weer een ronde verder. Deze cyclus vanaf cyclusdag 8 al een knipperende smiley met de CB, nu zat ik eergisteren op dag 14 en nog steeds gaf de CB een knipperende smiley aan... Uhm, tja... Dat vertrouwde ik dus niet en ben dus dipsticks gaan halen. Deze heb ik 4 uitgevoerd op dag 14 waarvan de laatste stick (die van 21.45u) imo toch echt positief is en volgens enkele dames hier op t forum ook.... Nu zit ik vandaag op dag 16 en vanmorgen kreeg ik weer een dikke streep op de test..... Kan iemand me helpen? Weet iemand of dat wil zeggen dat mn ei toch nog niet gesprongen is? We maken het sowieso om de anderste dag gezellig maar zou het wel fijn vinden als ik iets minder onzeker ben van mn lijf.... Temp opnemen doe ik ook maar dit is pas de 1e maand en ik heb gelezen dat hij dan nog niet betrouwbaar is (overigens is die tussen de 36.5 en de 36.8). Cervixslijm leek gisteravond naar wat meer eiwit te gaan maar ook daar wil ik niet teveel op af gaan aangezien ik vaak helemaal geen vruchtbaar slijm zie.... Thanks voor jullie hulp!
@miss84: We nemen het er ook wel van maar raar vind ik het wel.... Denk je wat meer inzicht en duidelijkheid te krijgen in je cyclus en het enige dat ik voor mn gevoel krijg is meer onduidelijkheid waardoor ik wat onzeker word....