Links foto vanmorgen (knap als je daar wat op ziet.. ik zie het wel op de test en heeel vaag op de foto, maar na uploaden denk ik niet dat het nog zichtbaar is hoe goed je ook kunt turen..) Rechts is een bewerkte foto van dezelfde test... (ook erg knap als je daar iets op ziet!) Heb nog een KV gedaan net.. maar dat slaat natuurlijk nergens op.. als je sochtends al een tuurtest hebt... dan heb je smiddags echt geen duidelijke streep! haha... Moet proberen geduld op te brengen, i know,maar dat lukt niet!
Het is wel heel erg tuur. Ergens in de verte zie ik wel iets. Hopen dat het de komende dagen duidelijk oploopt en niet zo tuur tuur blijft.
Ja vreselijk he! Haha.. Het is in het echt ietsiepietsie beter te zien hoor... hihi.. Ik hoop dat t gauw duidelijk is
Ik zie op je laatste foto's niets. Maar ik kreeg mijn streepjes met de testpoint test ook niet goed op de foto. Ik was niet bekend met deze testen. Ik dacht serieus dat het een voorgedrukt streepje was. Ik heb de foto's naar een vriendin gestuurd (die echt heel goed kan turen!) en zij zag eerst ook niks. Na 48 uur werd het lijntje ineens heel iets duidelijker. Toen kreeg ik het wel op de foto maar was het nog steeds best turen hoor. De dag daarna nog een test gedaan en ook die was weer iets duidelijker maar nog heel erg licht. Daarna kv 2 v5 gedaan en dat was een stuk duidelijker. Dus als je echt iets ziet dan heb je echt wel kans dat het gaat oplopen hoor!
Spannend hoor! Ik zie op je eerste test wel wat, maar die tweede is niet te zien op mijn laptopje. Maar jij ziet hem wel Morgenvroeg de andere kv?
Jaaa ik denk t wel... al heb ik er toch een beetje een hard hoofd in... kan de testdrang niet echt weerstaan.
Nou.. voor de dames die meeleven.. Er is nog niks bekend... er is geen menstruatie.. en geen test meer die zo duidelijk was als die van dinsdag, helaas! Als is mijn urine steeds minder geconcentreerd dan dinsdag... ik heb er een hard hoofd in!
Hè wat naar.. Kan de test misschien op je eisprong gereageerd hebben? Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt want zo'n lange cyclus is echt niks.
Bailief... dat hoop ik ook, dankjewel! Lief van je! Ik heb altijd al een zeer wisselende cyclus gehad, maar de max was 60 dagen! Blegh! Ik voel wel vanalles.. dus... of ik moet ongesteld worden of er is toch wat!
Helaas nog geen duidelijkheid! Ik heb al effe niet getest, maar ik geloof er niet meer in! Gewoon een overdreven lange cyclus!
Ik zou dan in ieder geval wel nog elke week een testje wagen en het af en toe nog gezellig maken. Er kan nog een eisprong komen!
10 dagen geleden een tuurder.... daarna niks... supertuurstreepjes misschien... misschien niet... Nu nog niet ongesteld... Dus ik dacht vanmiddag..effe en actiontest halen, tussendoor filmpjes gekeken en ineens dacht ik: oohh effe kijken .. 5 minuten zijn voorbij! En ja hoor.. weer een tuurstreep.. met het blote oog beter te zien dan op de foto.... Het zal toch niet? Was het 10 dagen geleden een reactie op de eisprong? En zit ik dan nu 10DPO dat zou toch wat zijn zeg! Haha..
Als je PCOS hebt, kan het helaas ook zijn dat een test daarop reageert. Je hormonen zijn dan uit balans, waardoor zowel een ovulatietest als een zwangerschapstest een vals-positief lijntje kan geven. Als ik naar je testen kijk, in combinatie met je hele lange cyclus, dan ben ik bang dat je niet zwanger bent en dat de testen op je PCOS reageren. In geval van een zwangerschap had je al lang veel duidelijker moeten testen. Je streepjes worden niet donkerder en ze zijn met het blote oog (op de foto) bijna niet te zien. Anders voor de zekerheid je huisarts om een bloedonderzoek vragen? Dan weet je waar je aan toe bent. Succes!
Haha, inderdaad! Duidelijkheid zou fijn zijn! @ Jippie Je hebt helemaal gelijk. We hebben ook besloten dat ik volgende week even ga bellen.... is maar onduidelijk zo, irritant! IK ben d'r ook bang voor.. en heb vervelend genoeg ervaring met licht positieve testen die vals waren! .. aardig wat ook! Dus ben me er bewust van dat pas een duidelijke streep iets zegt..