Misschien verstandig om je eigen topic te openen dw ps ik zie niks maar de foto's zijn erg donker. @topicstarter Mijn broer en zus schelen 1 jaar en 2 dagen. En dat in dejaren 70 met wasbare luiers ipv wegwerp luiers! Komt allemaal goed! Geniet van je zwangerschap!
@Esther.. Haha.. dankje! Het is net een soap he? Hihi @dw... Ik weet of je verder hebt gelezen, maar het is duidelijk nu dat ik echt zwanger ben. Op jouw onderste foto lijk ik een lijntje te zien... spannend! @Marloes.. Wow! Knap he van je moeder.... Mijn moeder had ze ook vrij snel op elkaar.. maar die werkte niet... Mijn zwangerschap was zwaar bij de eerste.. ben zo bang dat ik dat al niet ga trekken..met die bewerkelijke lieverd van ons erbij @zaza.. Dankje!
Haha, marloes.. dat weet ik dus niet. Ik was voor het laatst ongesteld in december... Ik verwacht dat ik nu zo'n 5 weekjes zwanger ben.. En dat ik op dag 67 een eisprongstreepje op mijn test had Zeker weten doe ik het pas als ik naar de eerste echo ben geweest. Dat duurt nog 2,5 week ...
Oh ja sorry dat wist ik natuurlijk ook wel. Dat is al snel een eerste echo dan. Veel succes met wachten
Geeft niet... al die topics hier! Dankje! Is inderdaad snel. Heb weer direct het zkh gebeld. Ennn... Jij zit ook in spanning hihi...leuk hoor