Lieve dames hier even een update. M’n eerste en tweede bloedafname gehad. heel lage hcg en geen verdubbeling om de 48u. Na het bestuderen van mijn cyclus denk ik op cyclusdag 14 een eisprong te hebben gehad. gezien de heel lichte positieve testen en temperatuurdip op 10dpo denk ik een innesteling op dag 24. resultaten bloedtesten: Cyclusdag 26 hcg 23 Cyclusdag 30 hcg 49 Ik heb deze resultaten al gezien maar moet de huisarts nog spreken. Ik vermoed dat er nog een derde keer bloed zal afgenomen worden. Maar gezien de lage waarden en de minimale stijging zit ik even in een dip.
Ziet er inderdaad niet zo hoopvol uit. Je hoopt op een verdubbeling in 2 dagen. Dit is helaas verdubbeling in 4 dagen. hopen dat het toch nog goed komt, maar ik begrijp je zorgen
Ai, dat is niet wat je wil horen. Een verdubbeling van hCG is inderdaad elke 48-72 uur. Bij jou is het verdubbeld is 4 dagen, ik vrees dat dat te traag is, al hoewel ik hoop dat het toch goed zit!
De dokter vindt het ook geen sterke stijging maar zolang het nog wel stijgt en ik geen bloedverlies heb, wil ze het blijven opvolgen. Donderdag nieuwe bloedafname.
Vandaag al beetje bloed gezien en symptomen lijken ook af te nemen. Ik vrees ervoor dat dit in een miskraam gaat eindigen. Morgen nog wel bloed laten prikken en kijken of mijn hcg dan al gezakt is.
Om toch ook even een positief bericht te plaatsen... Ik had een HCG van 31 (!), belabberde verdubbeling en ik bloedde de eerste 16 weken als een rund (bleek een hematoom tegen de vruchtzak aan te zijn). De desbetreffende herrieschopper zit nu in groep , dus... Ik ga voor je duimen! Hopelijk komt het goed!
Ondertussen de waarden al gekregen van het labo, maar nog geen reactie van de huisarts: 6/7 avond hcg 23 (cyclusdag 26) 10/7 avond hcg 49 13/7 ochtend hcg 112 die namiddag gaf de clear Blue wel 2-3 weken aan (ik dacht dat het hcg dan zeker 156 moest zijn….) progesteron werd ook gemeten en is nu 11,6. Ondertussen geen bloed meer gezien .
Van de gyn utrogestan gekregen en moet ik nemen tot aan eerste echo. Vandaag ook een eerste knaltest. Ondanks de trage start en weinig symptomen geloof ik er nog wel in!