Hoi, ik weet niet met de predictor maar heb vaker pas op 12dpo met een zeer gevoelige test (volgens mij 10 miu en dat is de early ook) positief getest...hoop het voor je
Dat geeft de burger moed Thanks. Ik hou gewoon een klein beetje hoop totdat ik ongesteld word. En anders als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben nog maar eens een test.
Met de predictor early geen ervaring, maar heb wel met andere vroege testen positief getest pas op na m’n nod. Maar dat zal wel aan mij liggen, ik maak denk ik traag hcg aan denk ik.
Aangezien je niet weet wanneer je eisprong was is het sowieso moeilijk in te schatten en zou ik zeggen dat zolang je nog niet ongesteld wordt er wel hoop is ieder lichaam en zwangerschap is anders en dit geldt dan ook voor de aanmaak van hcg. Ik duim! Even afwachten en als je niet ongi wordt over 2 dagen nog eens testen zou ik zeggen.
Precies dit! Gewoon nog even afwachten en over 2 of 3 dagen weer testen als je dan nog niet ongesteld bent. Ik duim voor je!
Wat lief dat jullie het weer vragen! Gisterochtend nog getest maar helemaal wit. Klachten zijn ook minder geworden en heb het gevoel gewoon morgen ongesteld te worden... mocht ik nou echt overtijd gaan dan doe ik uiteraard weer een test en laat ik het weten en ook mocht het rood doorbreken...
Helaas... het is er al. Of nou ja, ik heb sinds vanmorgen bruinverlies dus zal straks vast rood worden. Al begint mijn ongesteldheid eigenlijk altijd meteen rood. Maar ik ga mezelf maar geen valse hoop meer inpraten. Volgende keer beter . Dank allemaal voor het meeleven!