Toch weer gedaan, testen voor nod. Elke maand beloof ik mezelf het niet te doen. Mijn hart is gebroken. Ik heb stiekem nog hoop want mijn nod is over 5 of 6 dagen. Ben momenteel op vakantie dus Kruidvat testen kan ik niet halen hier. Heb alleen van de action bij me helaas
Ik snap je wens en dat je geen geduld heb. Maar het is nog vroeg voor je bod. Probeer lekker van je vakantie te genieten. Antw krijg je nu toch niet tot je nod. Wil niet eenvoudig klinken hoor. Ik lig ook met vragen in me bed hier haha op wacht bankje. Maar meer dan dat kunnen we niet toch? Hopen en afwachten? Ik duim voor jou op een mooie kv tests straks
Bedankt dames, erg fijn dat er zo een forum bestaat om je gevoelens te uiten. Ik ga duimen (voor iedere vrouw die een kinderwens heeft) dat ik toch nog positief nieuws krijg volgende week.
Heb je je eisprong gevonden? Zoja wanneer was je ovutest positief? Als je geen testen hebt gedaan, hoe heb je dan je nod berekend? IK zie namelijk hele lange cycli in je onderschrift staan
Ik heb testen gebruikt. Op 31 december en 1 januari had ik mn piek. Dus ga uit van 2 Januari omdat ik toen ook scherpe buikpijn had. Testen waren toen ookal negatief
Ik zelf uitgaan van 3 januari Maar dan ben je nu dus 8-9 dpo en nog heel erg vroeg voor een test hoor Het kan dus nog zeker raak zijn
Ik hoop het, want als me ei pas 3 jan is gesprongen vrees ik dat er misschien geen levend zaad meer was. Zondagavond laat voor het laatst geklust.
Kop op je bent nog heel vroeg Niet alle hoop gelijk op geven, gewoon even geduld hebben ( ja is heel lastig )