Ik heb net met ochtendurine een kruidvat test gedaan. Eerst zag ik niks.... Maar na 5 minuten zag ik een tuurtest. In het echt zie ik hem duidelijker dan op de foto. Ik kan en durf het nog niet te geloven. Verbeeld ik het mij nou of zien jullie ook wat? Ik ga misschien morgen of overmorgen nog eens testen.
Ik lijk een schaduwtje te zien. Maar als je een tuurtest hebt die oploopt, moet hij morgen ook hier wel te zien zijn is mijn ervaring. Ik geef weer het advies van de predictor. Als de predictor licht positief is, is de kv praktisch nog negatief. Maar je kan ook wachten tot morgen of woensdag als je dat geduld kan opbrengen. Dan moet de kv ook wel duidelijker zijn.
Spannend..... Ik wil eigenlijk niet meteen veel geld uitgeven aan een dure test.... Maar misschien dat ik wel een Action test kan doen. Heeft iemand daar ervaring mee met vroeg testen? (Bij mijn dochter, (die nu 3 jaar is) testte ik voor nod positief met Action.
Ik zie op alle drie de fotos iets... Spannend hoor Ik heb overigens meermaals met de Kruidvat testen een hee licht streepje gezien maar kwam dan wel meestal pas rond tien minuten Hoop dat morgen duidelijker is!!
Snap ik wel. Ik ben zelf niet zo van de Action testen. Dan zou ik het bij Kruidvat houden. Moet je alleen wat meer geduld hebben. Hij zou binnen een paar dagen dan duidelijker moeten worden.
Zojuist heb ik nog een foto gemaakt.... Ik baal ervan dat ik het tweede streepje niet op de foto krijg. Ik zal geduld moeten hebben en morgen of overmorgen weer moeten testen.
Sorry, ik zie niets op de foto's.. idd 48 uur later nog eens testen, dan moet hcg verdubbeld zijn als je zwanger bent.
Ik zie ook niks, maar wie weet komt het door het uploaden. Hoop snel een foto van een test te zien van je met een wel waarneemstreepje
Ik zie ook niks. En op je laatste foto zie ik wel een lijntje, alleen die staat helaas te ver naar rechts. Hopelijk morgen een duidelijker lijntje..
Ik kan me voorstellen dat de meesten van jullie het niet zien. Ik zie het zelf ook niet op de foto’s. Ik heb er net weer eentje gemaakt. Maar die is dus wel een paar uur na de test....