Rare vraag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 25jarige, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25jarige

25jarige Niet meer actief

Beetje een rare vraag maar wil toch weten hoe jullie hier over denken...

Ben vorige week gewoon ongesteld geworden wel minder als anders maar wel 4 dagen.. nu voel ik me eigenlijk toch zwanger... gevoel dat ik enorme borsten heb en mijn buik is onderin heel hard en het voelt opgezwollen... Ben met vlagen misselijk (niet overgeven hoor)
    Maar goed zwangerschaps test was negatief...

Nu heb ik vandaag ovulatietest gedaan eigenlijk aan de vroege kant maar die ga een licht rose streepje... kan dit ook nog iets betekenen voor een evt zwangerschap of ben ik nu dingen aan t zien die er niet zijn....
    Graag jullie eerlijke reactie!!

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Als je ongesteld bent geweest en je test was negatief,dan ben je gewoon niet zwanger.
    Ovulatietest moet je ook niet gebruiken als zwangerschapstest.
    Ze kunnen een zwangerschap aangeven in sommige gevallen maar een licht roze streepje geven ze altijd.
    En als het een knal streepje is komt je ei er aan.
    Zonde om die ovu testen nu te gebruiken meis als zwangerschpastest.
    En de gewone zwangerschapstest was negatief.
    Hopelijk heb je deze ronde meer succes en raak je zwanger van een mooi kindje!!!
    Maar voor nu zeg ik 100% niet zwanger.
    Sorry

3. 25jarige

25jarige Niet meer actief

Ik gebruik het ook niet als zwangerschapstest hoor maar ik vermoed dat ik gewoon erg vroeg in mijn cyclus een eisprong heb dus ik dacht ik probeer het alvast om het iig niet te missen :) maar blijf het vaag vinden dat het soms lijkt alsof ik zwanger ben.... maar goed zal maar gewoon afwachten

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een licht streepje op een ovutest zegt helemaal niks, ook niet of je eisprong al dan niet in aantocht is.

Elke vrouw heeft standaard wat LH in de urine. Sommige vrouwen hebben daardoor de hele cyclus een licht streepje op de ovutest.

Een ovutest is pas positief als de teststreep even donker of zelfs donkerder is dan de controlestreep.Pas dan is je eisprong in aantocht.

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Vandaar dat de meeste dames meerdere ovulatie testen achter elkaar doen, dan krijg je een beeld van je LH verloop.
    Maar je plast bijna altijd een roze streepje.

Gewoon dus weer opnieuw proberen... sorry.... beter luck next time

Deel Deze Pagina