Hallo allemaal Als het goed is ben ik nu 5 weken zwanger, vandaag bloed laten prikken om de hoogte van mijn hcg te bepalen gezien dat ik morgen naar de gyn moet voor een vroege echo. mijn hcg is nu 660 is dit netjes? of juist veelste laag?
Ik heb vorige week laten prikken met 4.2 weken, mijn hcg was 594 Ik durf het dus eigenlijk niet te zeggen, maar ik denk dat het wel gewoon goed zit hoor, je moet alleen over een week nog eens prikken om te kijken of het mooi verdubbeld is.
De spreiding met normale waarden is heel breed. Jouw waarde is prima, maar ook een goede waarde geeft geen garanties. Gefeliciteerd met je zwangerschap, nu genieten!
Netjes hoor. Hoe zeker ben je van je eisprong? Weet je zeker dat je 5 weken bent want een echo met 5+1 is wel heel vroeg en zal er naast een mogelijke vruchtzak nog niet veel te zien zijn En mocht je korter zwanger zijn dan zie je ws nog geen vruchtzak. Mag ik vragen waarom je hem al krijgt met 5+1?
Ja is inderdaad wel super vroeg voor een echo.. Het jammere is dan ook dat je dan nog geen hartactie ziet.. Denk dat je hcg waarde wel goed is hoor
Ik had de afspraak al staan bij de gyn, Ik sta onder streng toezicht, ik heb een gewrichtsziekte die mijn bindweefsel aantast. En je baarmoeder hangt aan bindweefsel bandjes. In janu dacht men dat ik baarmoederhalskanker had. En ze wilde officieel een nieuwe uitstrijkje maken morgen maar dat kan nu niet. Ook mijn baarmoederslijmvlies was extreem dun. Moet meer dan 8mm zijn maar ik had 0.5 mm. Vandaar dat ze het bekijken, Ik heb ovulatie testen gedaan dus ben redelijk zeker van mijn cyclus 12 juni eerste dag laatste ongesteldheid. Met een cyclus van 27 dagen. En dat al maanden. Ik kon er elke maand de klok op gelijk zetten :.)
Wanneer was je posi ovu dan Want een cyclus van 27 dagen betekent niet automatisch dat je ei op dag 13-14 plaatsvind, dat kan ook op dag 16-17 pas zijn met een kortere lf namelijk (heb ik ook ) En een ellende zeg hopelijk gaat het goed met het bindweefsel tijdens de zwangerschap