Tuurtest? Wie zou even mee willen kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Braam0, 26 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Deze was van vanmorgen trouwens, ben doorgestuurd voor een bloedtest en nu maar wachten op de uitslag dan 😊. Iedereen bedankt voor het reageren, vind ik heel lief! Het is toch fijner om te delen dan jezelf er constant mee te hebben.

2. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Ik ben niet zo goed in turen denk ik... :(
    Wanneer heb je de bloedtest?

3. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Zie je niks? Zelfs m'n vriend ziet deze, en die heeft niet zulke goede ogen haha 😂.
    Had vanmiddag de bloedtest, geloof 2/3 dagen voor de uitslag

4. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Spannend braam,
    Ik vind ze niet duidelijker worden helaas. Maar foto's maken de action test is lastig weet ik uit ervaring. Misschien juist zonder flits maken met goed dag licht erop zodat je ook minder schaduw erin hebt. Of even het boven hulsje eraf halen dan zie je het ook vaak wat beter. Ik ben erg benieuwd naar je uitslag van het bloedprikken. Duim voor je op een goede uitslag

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Kan goed turen, maar zie echt niks op de laatste

6. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Zal de bloedtest maar afwachten. Ga er maar niet van uit. Toch raar dat de kruidvat echt wel een streepje aangeven. Action minder tot bijna niet. Vervelend hoor die onduidelijkheid

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik zie op bijna allemaal wat, behalve de laatste!

X

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Op de laatste zie ik ook niets helaas

9. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Klopt de laatste is ook niet goed op de foto, komt ook door de flits ben ik bang. Zou toch wel verbaast zijn als er 0,0 hcg te vinden is.. Waarom anders steeds dunne lijntjes 😣..

10. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Je maakt het wel spannend hoor !! Bij mij hadden ze bij mijn eerste zwangerschap ook bloedtesten gedaan om een uur of 12 en voor 5 uur belde ze met de uitslag

11. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Kreeg jij ook geen goede thuis testen? En bloed was wel positief ?

12. Isabellaxxxx

28 jun 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    #92 Isabellaxxxx, 30 sep 2015
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
    Nou ben alsnog benieuwd!
    Ik heb je testen nog een x bekeken maar ik zie nog steeds niks ook,na 4 dagen testen zou je denken dat er nu wel iets te zien zou moeten zijn dan..
    Maar even afwachten dan wat de bloedtest zegt

Hoop voor je eigen rust dat als het niks is nu je er de volgende rondes wat relaxter instaat..qua zoveel testen en een bloedtest aanvragen:)

13. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik ben normaal niet zo, en dit is de eerste keer dat ik een bloedtest aanvraag. Ben al eens eerder een halfjaar met de pil gestopt, maar weer begonnen vanwege keuze voor een opleiding. Dit is alleen de eerste keer dat mijn testen niet omowit zijn, ik ontzettend duizelig ben en me anders voel.. vandaar dat ik zo benieuwd ben :) alsnog bedankt voor je reactie!

14. Isabellaxxxx

28 jun 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je wel zeker van je cyclus?
    Dus dat je nu inderdaad rond je NOD zit.. Kruidvat staat erom bekend dat die ook op een eisprong kunnen reageren namelijk

15. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Nee ben ik niet 100% zeker, vorige keer altijd meteen tussen de 30/35. Deze keer ook meteen 35. Ik heb niet lang aan de pil gezeten en al zal het 5 dagen langer duren dan zit ik nu bijna al op 40.. Maar we zullen zien. Misschien is m'n eisprong idd wel laat, en is het wel zo dat dat nu het geval is. Begin volgende maand met temperaturen om te zien wanneer ik mijn eisprong precies heb. Is wel wat makkelijker

16. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Nee ik had thuis 2 positieve testen maar was onzeker en kon het niet geloven haha toen ging ik na de dokter die deed een urine test die was ook positief en toen zei ze ik doe voor de zekerheid een bloedtest

17. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Haha ja dat kan natuurlijk ook nog!

18. Homeland

Homeland Niet meer actief

Kun je morgen niet al bellen? Had zelf paar weken geleden op donderdagmiddag laten prikken en vrijdagochtend al de uitslag.

19. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    :D We wachten allemaal vol spanning met je mee op de uitslag!

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ben ook benieuwd!

Deel Deze Pagina